Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linda - 13 september 2011 20:36

Strax innan nio ringde V., från Resursen och fråga om jag kunde jobba inatt så jag tackade Ja. Det är skitbra då ökar timmarna denna månaden ännu mer. Det är väldigt mycket OB-timmar som jag samlat på mig också =) Ännu bättre!

Kunde somna om en stund efter samtalet i alla fall. Stängde av datorn elva igår och jag kollade klart på Sex and the City innan jag la mig i sängen, men det tog en liten stund innan jag väl somnade. Sov rätt bra på natten sen.

Idag BLÅSER DET SOM FAAAAAAN!! Har inte vart ute idag mer än att jag satte en påse på min sadel på cykeln, haha! Har vart och kollat efter i förrådet också hur det såg ut där, men annars har jag bara hållt mig inomhus idag.

Har vilat mellan tjugo i sju och åtta med, och jag hoppas att det räcker fast det brukar gå bra. Ser INTE fram emot att cykla i den här jävla blåsten bara!! Hoppas att natten går bra utan några större problem.

Sov gärna för mig, tack! Natti och tjing tjong


Åt Grillar Kycklingfilé, Potatisklyftor. Bearnaisesås och Sallad som middag idag.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards