Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Varmt idag och ledig - bättre kan det inte bli!

Av Linda - 4 augusti 2011 23:34

Idag har vart min enda lediga dag denna veckan. Det var jätteskönt att få sova ut inatt och på dagen förstås. Gick inte upp förräns tjugo över tolv idag - liiiite väl sent faktiskt, men det var skönt att sova. Var dock uppe tjugo i elva på toa, och sen la jag mig igen. Skulle gått upp redan då egentligen men men..

Idag har det vart underbart fint väder ute - varmt och molnfritt fast det blåste en del, men det var bara skönt att det blåste lite granna. Slöjmolnen kan man ju stå ut med också. Var dock seg med att gå ut och sola.. Gick inte ut förräns vid tio över två, men jag låg bara ute en timme då jag var tvungen att gå på toa - så jävla störande!! Satte mig dock på balkongen i solen och njöt där i en fyrtio minuter.

Skönt med en dusch efter balkongen för att få bort allt klibb efter solningen. Har bara tagit det lugnt resten av dagen. Cyklade till Willys dock vid en tio i åtta där jag handla Calippo, Ciabatta bröd, Diskborste, Gurka, Sallad, Vaniljsås och VeckoRevyn! Var lika bra att ha handlat idag innan helgen då jag jobbar kväll imorgon och lördag.

Fixade Kycklingsallad idag vilket var jävligt längesen jag gjorde nu! Sjuktgott var det i alla fall =)


Ska se dem sista avsnitten av Ebba och Didrik nu innan jag ska sova, inte så många kvar! Jag verkligen ÄLSKAR den serien alltså! Så himla mysig serie, och man kommer ihåg varför man gillade serien så mycket när jag var liten. Kul att se den igen då det var ett tag sen sist!

Nä, hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Handlade Ciabatta bröd, Gurka, Diskborste, VeckoRevyn, Sallad, Calippo och Vaniljsås.

 

 
 
neli

neli

5 augusti 2011 12:47

hej tjejen!

herregud, det är verkligen sinnessjukt.. men jorden är full av idioter så man blir ju inte förvånad! men varför får dem inte vård liksom... om han nu är psykisk? alla såna idioter borde fan tas in! inte fan ska dem gå runt och döda en massa oskyldiga människor... jävla äckel!

hihi tack =) jag älskar zara och hittar nog ALLTID något där =) dem kläderna är så jag! dock är det flesta rätt så dyrt.. speciellt blusarna.. dem brukar ligga på typ 400-500 kronor och det är synd för dem är SÅ fina haha.

hihi ja men det är väl bara det.. det är typ en stad där det bara är cowboys, indianer, mexicaner och sånt.. det känns verkligen som att man är utomlands haha. det är en helt ny stad liksom =) jag trodde först inte att jag skulle tycka det var kul eftersom jag inte är så förtjust i vilda western och sånt, men det var riktigt roligt haha.

åh angående skolan.. jag är på reserv på media så jag vet inte om jag kommer in =( antagningsbesked 2 kommer inte förrän nästa vecka så det återstår bara att vänta =( samtidigt så söker jag jobb som en galning. bara matar ut en massa CV:n....

kramen

http://iamsofashion.blogg.se

 
neli

neli

5 augusti 2011 13:52

hej tjejen =)

åh men va kul att du uppskattar den nya kategorin hihi. en annan tjej gillade den inte så mycket haha. men smaken är som baken =) då ska jag fortsätta med den hihi!

herregud.. men det är bra att han fick fängelse hela livet iaf =) då kan han dö där inne och förtjäna sitt straff!

haha ja det är sant! nej men jag är väldigt "zara" känner jag.. deras kläder är helt underbara! dock lite dyra ibland, men oftast hittar man något fint till ett bra pris =)

haha jadå, klart jag tog bilder.. en massa =) här har du dem;http://iamsofashion.blogg.se/2011/july/min-dag-har-bestatt-av-indianer-palsjagare.html#comment.... så det är bara att kika hihi =)

ja det är väl det enda jag kan göra haha. och nej, jag tror inte jag ska plugga till hösten om jag inte kommer in. kom inte in på något av det andra som jag sökte samtidigt heller =( eller jag kom in på fritidsledare på lärarutbildningen men lärare känns inte som jag är sugen på att läsa längre för jag vet hur det är och det är absolut inget för mig! men jag lär väl söka till media till våren iaf om jag inte kommer in nu =( så jävla surt!

hihi åh va roligt =) shopping är alltid kul =)
kram kram

http://iamsofashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards