Direktlänk till inlägg 19 september 2010

JOBB 7-22

Av Linda - 19 september 2010 15:34

Igår kväll var ju S., här hos mig och vi köpte med oss Pizza som vi åt och sen satt vi och tjötade plus en hel del skratt blev det som vanligt   Trevligt hade vi i alla fall, men jag drack inte en droppe bara Pepsi. Min lever hade inte fixat det för jag var då fan inte fräsch igår.. Hade ont i magen hela dagen.

Sömnen inatt existerade inte ens utan jag bara låg och vände och vred på mig hela natten. Kollade på klockan en miljard gånger, självklart höll jag på att somna tjugo minuter innan jag skulle gå upp. Det slår ta mig fan aldrig, aldrig fel.. Jag gick upp direkt efter att klockan hade ringt, klädde mig, borsta tänderna och cyklade iväg. Eftersom det är val idag så pratades det en del om politik imorse efter rapporten. Morgonen gick i alla fall bra.

Sen cykla jag hem tolv igen och la mig kvart över tolv, men jag gick upp två igen då kunde jag inte ligga längre och vila. Har bara slappat nu innan jag ska iväg till jobbet igen! Ska iväg och rösta innan jag cyklar till jobbet. HELVETES HELVETE måste jag säga då det pissar ute så jag lär bli vräkt i regn...

Nu måste jag dra till jobbet. Ha en bra dag! Tjing tjong

 
 
Agnez

Agnez

19 september 2010 16:27

regnet vräker ner här med :S men stundtals är solen framme..

låter som att du har en bra plan för flytten till Gbg. Hoppas bara de inte ligger alltför långt fram i tiden bara.

Haha jo man får ta de lite lugnt emellanåt. Kroppen säger ifrån då den inte orkar mer. var en sväng på IKEA igår. Shitvad de var folk där. Höll på att bli galen. Men vi fick tag på de vi behövde och igår monterade vi sängbordet och toaskåpet. Dock behövdes lite grejs så de är inte på väggen än. T är på jobbet och fixar lite vi behöver för att kunna sätta upp de. Sen blir de fint! :D
Ska försöka sy nå smågardiner till toan, balkongdörren och alkoven i veckan. bara så att solen inte skiner rakt in. toan har iofs frostat fönster men jag vill ha en liten gardin där ändå. känns bäst så.

hoppas du får en bra söndag trots jobb. Kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards