Direktlänk till inlägg 18 april 2009

JOBB 16.3o-22

Av Linda - 18 april 2009 12:00

Idag blir det lite jobb för min del :)

Det som är så bra idag det är att jag dels börjar såpass sent och att jag kan vara ute och njuta av solen innan jag börjar jobba! Sen när solen börjar lysa på min balkong kan jag sitta där ute och läsa min Glamour innan det är dags att ge sig iväg på cykeln för lite jobb.

Inatt har jag dock fått sova bra och nu på morgonen/dagen likaså. Var jävligt skönt att slippa vakna upp till bankande på taket.

Nä, nu ska jag ut och cykla en sväng nu när det är så fint ute och bara njuta på min runda, liksom alla andra lördags lediga människor :)

Ni får ha en trevlig lördag i solen! Tjing tjong så länge folks! 

 
 
Ellie

Ellie

18 april 2009 15:38

Ja just det. Den filmen glömde jag, tänkte se den. Det var så länge sen man såg den ju.

Ah, gillade dom med lila bågar mest jag med.
Dom bruna var helt ok ^^

Näe, aldrig i livet. Jag sätter inte min fot på ett sjukhus eller en tandläkare frivilligt.
Men de är ju tur att det finns såna som gillar det, vad skulle man annars göra liksom.
Mm, de var ju lagom sugit. Det är ju liksom inte det billigaste som finns att gå till läkaren.
1200 för att dra ut en tand. Det är riktigt sjuka priser!

Hahaha, ja de är de ju verkligen :p

Jaa =) Allt behöver du ju inte visa, bara de du kan o vill ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
agnez

agnez

18 april 2009 17:39

jobbmötet blev inställt, det dök upp annat för henne. Men det är ombokat så på ungefär en vecka vet jag mer :P Har haft besök av mamma å pappa imorse, dom stanna till här efter de hade vart på akuten. Pappa har blivit lite dålig :S Har vart och tvättat och städat bilen, så nu är den fin.. iaf ett tag :P Ska försöka plugga lite, men är lite lat idag. Grunnar på en promenad, men det blåser kallt :S Lagar midda nu, älgkött! Gott! Kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards