Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Linda - 17 maj 2009 14:50


Trist att ta på sig jeans när det är så fint väder ute, och rätt varmt är det också. Men ikväll när jag slutar jobba då är det verkligen inte varmt inte! Speciellt inte när jag cyklar heller.


* Topp, H&M, NY!

* Jeans, JC.

* Strumpor, H&M. 

Av Linda - 17 maj 2009 13:00

Idag blir det jobb igen; ännu en kväll, men det bästa är att jag hinner vara "ledig" mer på dagen innan jag väl börjar jobba sen. Även om det är jävligt segt att sluta klockan tio en gång till på en och samma helg. När jag kommer hem sen kommer det ta ett bra tag innan jag hinner varva ner och bara ta det lugnt. Men det är BRA pengar det är se jag får se det, och det gör jag ju också. Men ja, lite segt två dagar på en och samma helg. Man hinner blir jävligt trött faktiskt. Men jag blir glad sen när jag får se vad lönen blir för mödan! Jag ska inte klaga, odh det är intemin mening heller. Finns ju dem som är utan ett jobb över huvud taget :(

Det är helt okej väder idag så jag ska sätta mig på min balkong och läsa lite granna. Men nu måste jag koka lite Ris till min Africana då det inte räckte igår. Men det går ju fort att koka lite Ris, det tar ju inte lång tid på mina grymma plattor! Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 17 maj 2009 00:26


Vilken kjempesöt gutt :)

Hoppas han festar hårt inatt som alla andra i Norge gör :D

Av Linda - 17 maj 2009 00:15

JAAA, FY FAN VAD JEG ELSKER DETTE LANDET :)

Og fy faaaaaaan vad JEG SAVNER OSLO!

Verldens bäste land inge snakk om den saken.

Härligt, härligt att Norge vann :D

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards