Direktlänk till inlägg 29 april 2009

GÖTEBORG IDAG

Av Linda - 29 april 2009 11:00

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!

Idag ska jag äntligen ner till mitt LOVELY GÖTEBORG! Det är nu det är som finas, bäst och härligast att vara där nere när våren och värmen har kommit. Jag har fan inte vart hemma i Göteborg sen i julas och det är fyra jävla månader. Men i januari och februari var jag för fattig för att åka ner. Förra månaden skulle jag åkt hade jag tänkt slutet av mars/början på april, men då hade ju Morfar dött :( Fick skjuta upp det helt enkelt och att han dog är sorgligt och hemskt, (men det bästa för honom eftersom han hade gett upp), men det är även en godkänd förklaring till att jag inte har vart hemma.

När jag kommer ner sen till två ska jag gå till syrrans jobb och överraska henne. Får tvinga med henne på stan hade jag tänkt :)

Men det har hon nog inget emot det lär hon inte ha! Jag ska köpa mig en Beckmans Mjukglass också :D Som jag har väntat på den där mjukglassen alltså! Världens bästa mjukglass har de där.

Sen blir det dags för shopping med sällskap av min klumpiga väska, men det går bra ändå har ju alltid gjort så förut hehe.

Nä, nu ska jag sminka mig lite och packa ner det sista.

Ha en bra dag så länge! Tjing tjong!

 
 
Johanna

Johanna

29 april 2009 13:04

Yey! En vän i cyberspace! :P Klppat och klart!

http://lila.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

29 april 2009 18:20

Jaa, jag hittade endel kul kläder igår :) Perfekt!

Ja precis :)
Haha ja, det verkar nästan som att mina var bättre ^^ Dom är grymt sköna!

Haha jo de blir man ju :p
Ah, jag ska kika sen =)

Det är endel, ja :p
Jag glömde dock en...Miss Sixty, så de blir 10 stycken då ^^
Det är ju smart! Vissa flaskor är ju asfina :)

Det blir ju det. Idag har de vart kallt. Inge skönt alls, men skulle bli bättre från imorrn! Tur det eftersom att vi ska grilla då.

Alltid skönt att komma bort lite från vardagen!

Man vill ju det, men så får man inte alltid som man vill. Man får väl nöja sig ändå ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
Agnez

Agnez

29 april 2009 19:46

Alltid trevligt att käka med vänner :P Jo mötet gick bra.. ska grunna lite över löneanspråk och så.. men om allt går sm hon sa så får jag heltid hela sommarn :P Nu har jag fem dagars ledighet framför mej. Härligt! :D Händer i Gbg då? Planer för morgondagen? Kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

29 april 2009 20:09

Nej det är lite skit och lite bra.. på jobbet men är ju så satans allergisk! Vill vara miljonär och sitta hemma med mina pengar eller shoppa som fan! ha trevligt i västkustens storstad!

http://lila.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards