Alla inlägg den 5 april 2009

Av Linda - 5 april 2009 22:18

Av Linda - 5 april 2009 17:52

Säger bara en sak. VILL HA!

Av Linda - 5 april 2009 15:10

För en stund sedan ringde jag världens bästa S :)

Eftersom jag ska upp till hennes ort på onsdag för att gå på begravningen, vill jag ju gärna träffas när man ändå är där uppe. Får ju passa på, när det inte blir av så ofta. Vi ska hur som helst hinna ses på fredag en sväng innan jag åker hem, hade gärna velat stanna en natt till, men hon skulle bort över helgen. Vi hann prata lite, samma som min familj har haft det tufft nu ett tag så är det samma med hennes. Vi är väldigt lika hon och jag, och vi kommer jävligt bra överens :)

Det är en kompis som betyder mycket för mig och som jag prioriterar HÖGT! Tyvärr ses vi inte så ofta som jag hade velat, men det är verkligen kvalitétstid när vi väl ses istället. Och kontakten den håller vi ju :)

Det blir väl så för många antar jag, att man prioriterar verkligen tiden när man ses. Det är tråkigt, men ja så är det när man bor på andra orter...

Nä, S och jag VI kommer alltid vara kompisar hela livet, hon betyder så mycket för mig och det är någon jag aldrig vill förlora <3

Av Linda - 5 april 2009 12:12

Idag mår mina fötter inget vidare bra alls! Speciellt inte där de där jävla blåsorna suttit, där gör det jätte ont :(

Det känns i benen och i fötterna efter igår att jag gick så långt, men det är ju bara bra det! Är ju meningen att det ska kännas efteråt. Får la vara lite "glad" över att det är molnigt ute idag, och det har regnat lite med. Mina fötter behöver läkas nu till torsdag, kan ju inte ha mina Ballerina skor annars som jag har tänkt ha på begravningen.

Nu inatt drömde jag i alla fall ingen jävla CP dröm som igår, som gjorde att jag blev ledsen som faaaaaan kunde inte släppa det efteråt...

Nä, nu ska jag forsätta se på Family Guy. Tjing tjong folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards