Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Linda - 10 juni 2013 23:54

I fredags var jag bara en snabbis på stan där jag kollade inne på Vero Moda. Jag såg en hel del snyggt, men eftersom jag hade begränsat med tid på mig kunde jag inte kolla så noga. Det var samma sak i Jönköping, men där orkade jag inte kolla så noga. I alla fall så stannade jag till på Vero Moda efter jobbet idag. Hittade ett plagg där som jag fastnade för som jag velat ha i några år nu, provade det i olika storlekar innan jag hitta den jag passade i, och då blev jag fast! Så det blev ett köp där samt nåt inne på Hemtex som jag behövt ha länge som jag bara inte har köpt innan... Är nöjd med min lilla shopping från idag.


Detta shoppade jag idag;

* Vit Badrumsmatta, 179 kronor (Ordinarie priss 299 kronor, men det var 1oo kronor i rabatt inne i butiken samt hade jag 1o% rabatt), Hemtex- Extra bra med rabatterna, tyckte jag! Har kollat på just denna mattan väldigt många gånger nu. Har ingen på toa sen ett halvår tillbaka ungefär, men nu blir det fint med denna!

* Ljusa slitna Jeans, 36o kronor, Vero Moda- Jag har velat ha ett par sånna här Jeans ett bra tag nu så jag blev väldigt nöjd när jag såg dessa. Väldigt nöjd med köpet!


   

Av Linda - 10 juni 2013 23:34

 

Skönt att använda sommarkläder när det är fint väder ute!


* Linne, Vero Moda, NYTT- Väldigt skönt linne!

* Shorts, H&M.

* Ballerinaskor, Din Sko, NYA- Dessa är väldigt sköna, gillar dem!

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards