Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Linda - 10 juli 2012 21:34

Snacka om att jag var helt slut igårkväll. Somna så fort jag la mig i sängen.. Tror inte ens att jag har vänt mig då jag vakna på samma sätt som jag somna på igår. Hade knappast nån lust att gå upp udag heller när klockan ringde. Var sååå trött och jag ville bara fortsätta sova. Man lan säga att jag såg ut som en zombie när jag kom till jobbet imorse. N., fråga vad har du gjort? Haha, jag är helt död sa jag till henne. Jag ser det, tyckte hon då. Förstår inte vad hon mena =)

Morgonen var verkligen BRA SEG för min del. Gäspa sjuktmånga gånger, och så brukar jag inte göra, men jag var oerhört, oerhört trött som faaaan. På rasten la jag mig och sov i en halvtimme, och efter det gick allting mycket bättre. Sen är det ju inte många timmar kvar när rasten är slut heller för den delen. När jag hade slutat stanna jag kvar en stund då jag ville prata med Z., Hon jobbar bara till torsdag sen är det semester för hennes del. Kommer sakna henne när hon är borta.

Det börja regna imorse när jag cykla till jobbet lite granna, och sen var det uppehåll fram till halv tre ungefär. HA, där fick jag för att jag stanna kvar. Världens jävla hällregn kom när jag skulle iväg. Satt innanför entrén i säkert tio minuter innan jag kunde cykla iväg. Hade ingen lust att bli pisseblöt.


När jag kom hem var jag helt slut, och då var klockan strax innan tre. La mig kvart över tre och jag sov till kvart över sju. Vakna vid kvart i sex, men då orka jag inte gå upp istället. När jag hade lagt mig kom en knall, men det blev inte mer än så. Tyckte att det kunde braka loss ordentligt. Drömde konstigt; en var lite av en mardröm och det var rätt så jobbigt faktiskt. Det var nog därför jag vakna vid sex tror jag. Sen drömde jag om nån, och det är la efter allt tjöt jag hört från honom efter 1½ års tid som gjorde att jag drömde det jag drömde. Jättekonstigt men alldeles för verkligt.

När jag gått upp drack jag lite innan jag dels gick och ringde på grannen för att höra om en grej med honom, boka tvättid och sen cykla jag iväg till ICA. Skulle inte ha nåt speciellt där utan jag handla bara Chic, Kotletter och Mjölk. Köpte Mjöl till grannen också så när jag kom hem lämna jag det till honom innan jag gick upp till mig och åt. Nu ikväll har jag segat under täcket i soffan. Det märks att det har börjat vända nu ser jag ikväll då det är väldigt mörkt. Kan ju bero på det jävla dåliga vädret också. Bara hoppas att det blir fint väder imorgon när jag är ledig!

Nä, dafs att se lite på teven till innan jag ska sova. Natti och tjing tjong


Köpte Koteletter och Chic på ICA.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards