Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Linda - 29 augusti 2011 22:36

Idag var det dags att lämna Göteborg för den här gången, men innan jag gick till tåget gick jag in på Gina på Kompassen lite snabbt bara. Jag skulle kolla om dem hade den där Tröjan som jag så gärna ville ha, annars hade jag tänkt köpa en Kofta, men jag kollade lite mer på den, och jag var inte helt hundra på den faktiskt. Däremot har jag sett Tröjan på nätet och jag ville verkligen, verkligen ha den! Så jag slog till på den och jag ångrar mig inte EN sekund! Sjuktnöjd är jag.


Detta shoppade jag på Ginatricot idag:

* Stickad Tröja, 149 kronor, Ginatricot- Gillar verkligen denna tröjan! Hade dock hellre velat ha den i vitt, men den var slut, och denna verkar ha gått åt bra enligt personalen. Jätteskön är den dessutom.

 

 

Av Linda - 29 augusti 2011 19:36

   

Har använt min nya klänning idag, och den är faktiskt jätteskön! Kanske inte den snyggaste kombinationen, men jag orkade fan inte bry mig plus att man hade begränsat med kläder med sig hem till Göteborg.


* Kappa, NYM, NY- Gillar denna nya jackan då den är både snygg och skön!

* Klänning, Vila, NY- Jättenöjd med denna klänningen också!

* Strumpbyxor, H&M.

* Mc-boots, H&M- Underbara skor!

* Armband, Ginatricot.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards