Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Linda - 9 augusti 2011 21:34

Vilken jävla dag!! När jag precis hade kommit fram till jobbet på gården där alla bilar står parkerade, och jag saktade in då jag skulle ställa in min cykel känner jag plötsligt hur det bara sticker till och svider som faaaaaan i nacken på mig!! Först trodde jag att det var tofsen som satt för hårt åt, men så tänkte jag att det hade jag känt innan i så fall! Det var lite läskigt när man inte kan se nåt själv hur det ser ut eller vad det är.. När jag kom upp i omklädningsrummet försökte jag se i spegeln det lilla jag kunde se, och det var jävligt rött! FUCK, jag har blivit stucken slog det mig då. Gick in på avdelningen och sökte upp en jobbarkompis som fick kolla, och hon sa att det är ett slags bett/stick. Jag var lite skärrad faktiskt. Har bara blivit stucken en gång innan när jag var liten, och jag minns knappt hur det känns. JAG HATAR GETINGAR!! UTROTA DEM JÄVLA DJUREN!! Tur att man inte är allergisk i alla fall, då hade det kört ihop sig jävligt rejält. Har dock en liiiten bula där känner jag.


Inatt sov jag inte alls bra   Sov la fram till nio ungefär, och sen halvsov jag bara fram till tolv då jag gick upp. Kunde gått upp tidigare egentligen, men jag var lite väl lat! Telefonen ringde kvart i tolv och det var våran tillfälliga chef som frågade om några dagar om jag kunde jobba då, men jag är ju redan uppbokad på jobb dem dagarna det gällde.

När jag gått upp idag fixade jag lite smått, läste i Aftonbladet och åt innan jag satte på datorn. Har försökt döda alla dessa jävla bananflugor också! Sen var det bara att cykla iväg till jobbet då ja, och det gick ju som det gick!!

Helt okej kväll på jobbet idag. Har dock ont i min rygg och i vänster arm. Har nog tagit i liite för mycket med den armen tror jag, och våra nya jävla fotöljer på jobbet SUGER RÖV!! Stenhårda och obekväma. Är inte den enda som tycker det heller!

Käkade världens gourmetmiddag idag nämligen en Pirog! Jävlar vilken lyxig mat det blev idag, haha. Bra att ha på jobbet när det inte finns några matrester hemma. Däremot var det varmare ute än vad jag trodde att det skulle vara. Det var sol med moln på himlen, men när den väl var framme var det jätteskönt. Blåst lite granna bara.

Nä, nu ska jag sova. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Av Linda - 9 augusti 2011 14:36

 

 Har sett många kompisar på Facebook som lagt upp denna låten.

Den är verkligen hur fin som helst!

Historien bakom låten är så fin också då han skrev den till sin tjej som var med om en olycka (har jag för mig). Har Ni hört den innan också?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards