Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Linda - 5 augusti 2011 23:34

Sov inte bra inatt över huvud taget. I och för sig släckte jag jävligt sent, men jag trodde att jag skulle sova fast det gjorde jag inte! Sånt är bara så jävla störande, tycker jag. Hoppas att jag sover bättre inatt i alla fall. Var dock seg med att kliva upp idag då jag gick upp tolv, men jävlar då blev det lite bråttom..

När jag hade gått upp plockade jag ihop lite saker och la ner Kycklingsallad i en matlåda, duschade, hängde lite vid datorn och diskade mina bestick plus att jag åt innan jag var tvungen att cykla iväg!

Det bara vräkte ner innan jag skulle cykla till jobbet, men det hade lugnat sig när jag väl kom ut =) Börja dock regna sen innan jag skulle hem, men då hade jag tur igen för när jag cykla hem var det uppehåll!

Kvällen gick bra idag, och lugn var den också för A., och mig - SKÖNT det! Satt dock inte på röven från åtta till halv tio utan jag gjorde en massa annat hela tiden. Tiden gick så mycket fortare då faktiskt!

Nä, nu ska jag sova! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards