Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Linda - 15 februari 2011 21:34

  

  

  


Natten till igår gick Grammy Awards av stapeln i Los Angeles. På galan belönades årets bästa artister och producenter med Grammys - musikindustrins med prestigefyllda pris. Jag har valt ut dem som jag tyckte klädde sig snyggast på galan.


* Jennifer Hudson- Jag tycker att denna klänningen är snygg! Färgen är jättehärlig tycker jag! Fint med utläppt hår till

* Jennifer Lopez- Klänningen är jävligt kort, men jag gillar den ändå!

* Kelly Osbourne- Jag älskar färgen på klänningen! Men WOW det ser verkligen ut som en helt annan Kelly.

Av Linda - 15 februari 2011 20:34

  

 

Sitter och kollar på mitt favorit inredningsprogram - nämligen Bygglov   

De är så himla duktiga allihopa; snickarna, hantverkarna, och inredaren Mija!

Det jag tycker är roligast är nog de olika projekten som de verkligen KLARAR varje vecka! Det blir verkligen jättefint när allting är klart, och familjerna blir så himla glada.

Något som slått mig det är att det är alltid BRA väder i Bygglov (i alla fall för det mesta).

Sen är ju inte Matte helt FEL att titta på, hehe.

Vad tycker Du om programmet?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards