Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Linda - 6 januari 2011 23:44

Oj, vilken meningslös dag detta har vart för min del! Jag sov inte bra inatt på grund av mina idioter till grannar så jag sov rätt länge idag. Ville bara få sova igårkväll, men när de väsnas som de gjorde gick det inte..

Så jag har bara vilat hela dagen idag - vart allmänt seg. Dessutom blir jag sån här när mensen börjar komma..  

Jag har lyssnat på lite Metallica, Coldplay och Sade under kvällen. Känt mig lite deppig faktiskt. Känner en sån saknad inom mig till mycket just nu! Humöret blev bättre senare på kvällen i alla fall.

Har inte haft någon lust att fixa mat så jag åt bara en Ciabatta med Gurka, Sallad och Skinka på. Slö kollat lite på teven också har jag gjort. Såg på 24 Timmar igen då en gick i repris idag, men det var för att jag ville se Marcus Schenkenberg, hihi!

Nä, mer än så har det inte hänt idag. Meningslös torsdag fast det har känts som en fredag hela dagen...


Dagens höjdpunkt; Marcus Schenkenberg på teven

  

Av Linda - 6 januari 2011 21:04

 Hörde denna låten nyss på teven, och jag tycker att den är så himla fin =)

Saknar brorsans lilla Akelia. Önskar att hon var by my side   

Av Linda - 6 januari 2011 18:18

"Come up to meet you

Tell you I´m sorry

You don´t know how 

Lovely you are"...   

Fy faaaaaan vad jag älskar denna låten!!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards