Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Taco night

Av Linda - 12 februari 2010 23:46

  

 

Idag fick det bli Tacos =)

Det är en månad sedan jag gjorde det sist, så det var gott idag!

Fick äta min Alla   -ans dag middag idag istället.

God natt på Er folks! Tjing tjong!

 
 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

13 februari 2010 02:13

Åh så gott! Och det är extra gott när man inte äter det så ofta.

Ja, tiden går för snabbt när man trivs.

Kramar

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

13 februari 2010 12:07

Inte så ofta som man äter tacos egentligen.. men gott som fan är det ;D

Det var det coolaste jag har gjort på länge.. Jag är nöjd med läpparna fast dem är blåa och svullna hehe. Ser helt anoorlunda ut. Kult att en sån liten detalj kan ändra ett ansikte hehe. Petra som gjorde det här på mig är grym. Hon gör så det ser äkta ut och inte så fejk.. ja om man inte vill det då hehe. Men hon är grymme!

Bara att ställa dig i backen och köra utför! :D Man ska göra det man vill så man inte går och ångrar sig.. det är absolut mitt nya tänk nuförtiden. Därav att jag gjorde läpparna efter att jag har velat göra det i 4 år men inte "vågat" men nu tänkte jag " Nu jävlar.. " hehe.

Ja, det är en bra bit från Lilleaker till Torshov. Det tog väl ca 45 minuter med trikken. Så igenom hela byen :)

Jag ska också ta det lungt. Har verkligen nada pengar nu. Så ikväll blir det nog bara chill hemma med Melodifestivalen kan jag tro :)
Men nu ska jag ut på en promenad ute i det fina vädret :D Lovely!

http://www.miss0.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

13 februari 2010 12:39

Jag la i restylane lip som håller längre i ca 8-10 månader och för mig kosta det 3800 nok. Men jag betala bara 2600 för jag hade presentkort i resten. Så kan tacka en del vänner som har sponsrat mig med det här ;)
Ja, dina vänner kommer se att det är fejk men inte andra människor som inte har träffat dig. Han jag bor med kände ju inte igen mig, samma sak med min killkompis.. bägge sa "Det där är inte Sanna" haha. Men han jag bor med börjar vänja sig nu ;)

Ja, det är klart.. har ju pengar så jag kan leva bra där nere i Thailand så ska väl inte klaga. Men kan inte göra så mkt här.. Ligger egentligen lite back med ekonomin eftersom jag fixa läpparna fast jag inte har råd hehe.

Alla hjärtans dag är en överskattad dag som butikerna tjänar miljoner på. Så man kan ju lika bra jobba om man vill det :) Jag ska äntligen få äta svensk fläskfile imorgon hehe. Emma som jag ska åka med till Thai är i Sverige nu och ska köpa hem lite kött så vi ska unna oss det. Det är lyx att få äta sån mat här ska jag säga :P

Ska nog kolla lite på OS jag också senare. Men nu känner jag att jag måste ut i det fina vädret och njuta lite :D hihi.

http://www.miss0.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards