Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Linda - 3 februari 2010 19:16

Idag har jag vart ute och gått en runda på sammanlgat femtio minuter. Härligt var det att gå. Det har ju snöat idag, men jag väntade tills det hade lugnat ner sig lite granna..

Har gjort ett ärende idag också som helt enkelt har skujtits upp på grund av olika anledningar, men idag var det gjort så det är skönt - ett måste mindre! Imorgon blir det dock två andra också; ett till Banken bland annat. Jag var på PA:s och handlade med, och där handla jag: Ciabatta bröd, Fläskfilé, MER, Räkor, Skinkor, Toapapper och VeckoRevyn.

Har känt mig lite småhängig idag bara är inte helt tipp topp. Vi får la se om det blir något..

Har Ni haft en bra onsdag folks? Hoppas att Ni har haft en bra dag i alla fall! Tjing tjong!


Detta handla jag på PA:s förut: Toapapper, Räkor, VeckoRevyn, Ciabatta bröd, Skinkor, MER dricka och Flärkfilé.  

Räkorna var sjukt billiga (endast 25 spänn med ICA-kort), och Emilsskinkorna (2 för 25 spänn) och Toapappret hade ett riktigt bra pris för arton stycken!

     

Av Linda - 3 februari 2010 17:26

  

 När jag var på PA:s tidigare idag köpte jag mig denna gröna växt!

Grymt att man fick en kruka till för endast 59 spänn.

Är nöjd med min lilla växt då det behövs lite blommor i detta hushållet!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards