Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

En kväll med mycket skratt och tårar

Av Linda - 25 januari 2013 23:54

Nu ikväll har jag vart iväg på After Work med jobbet på Kurorten. Vi käkade Buffé där idag som var väldigt god. Speciellt Potatisen och Fläskfilé-grytan var jättegott! Salladen var la helt okej, men Brödet till var gott, tyckte jag. Mätt blev man verkligen kan jag säga! Hade velat ha lite mer Potatis då den var så god, men jag blev så jävla mätt så det gick inte. Bara bra det också i och för sig.

Vi var tio stycken från jobbet, och det var lite blandat, men det var några som fattades, tyvärr!! Vissa saknade man mer än andra!! Det var rätt många som var på Kurorten faktiskt vid bordet bakom oss satt ett gäng på killar/gubbar på tio personer. Det märktes att det var fredag samt löning, haha =)

Anledningen till att vi var det det var för att vi skulle avtacka världens bästa Z.  Om det är nån som kommer vara saknad så är det hon som kommer vara det. Hon pratade till oss alla runt bordet där hon sa saker om var och en. Jag är ju så jävla känslig av mig så jag började gråta.. Det finns ingen som jag kommer sakna så mycket samt hon är den bästa som jag har jobbat med. Hon är GULD VÄRD om man säger så! Så det blev lite mycket för mig där..

En UNDERBAR kväll med andra ord med god mat, lite tal, fika, tjöt och tårar. Hon blev väldigt glad över sin present och blommorna som hon fick av oss. Det var 25 personer som hade lagt pengar till en present, och det säger mycket om henne som person, tycker jag i alla fall. 

Kvällen var helt grymt underbar som sagt. Det var jättekul att få följa med även om jag bara är vikarie. En kväll som jag sent kommer att glömma samt underbara Z. och resten av personerna som var med.


Här är jag hemkommen från Kurorten.

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards