Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Linda - 4 oktober 2013 23:30

Jag åkte till Skövde idag, närmare bestämt till Elins Esplanad för att kika lite. Mitt främsta mål med att åka hit var att hitta ett par skor! Jag är rätt kräsen när det gäller skor (har alltid vart), så jag såg inte riktigt fram emot att leta efter ett par, men jag hittade ett par som jag verkligen gillade! Kika i några andra butiker som Cubus, Ginatricot där jag hittade lite samt på H&M och några andra till. Inne på Cubus köpte jag ett par byxor som jag också behövde. Är väldigt nöjd med med shopping!


Detta shoppade jag idag:

* Rosa Mysbyxor, 149 kronor (Ordinarie pris 199 kronor, men det var 25%), Cubus- Dessa mysbyxor fanns i flera olika färger, men jag gillar ju rosa så jag slog till på dessa! Var i behov av ett par mysbyxor dessutom.

* Svarta Stövlar, 1199 kronor, Din Sko- Såå snygga skor!! Föll verkligen för dessa, men INTE för priset, haha! Dessa var dem enda som jag verkligen ville ha så det var bara att pröjsa och se glad ut.

* Svart Peplumtopp, 199 kronor, Ginatricot- Har velat ha en sån här topp jättelänge nu, så jag blev verkligen glad när jag hittade denna!

* Grå Kjol, 99 kronor, Ginatricot- Schysst pris på en schysst kjol!


       

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards