Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Linda - 30 juni 2013 23:54

OJ, jag har vart jävligt dålig på att blogga hela Juni månad, men det blir så på sommaren. Innan min ledighet på två veckor har jag jobbat som en jävla idiot på två veckor samt att jag nu har vart ledig i två. Så, jag har inte suttit så mycket vid datorn varken när jag jobbade eller när jag vart ledig. Mestadels på kvällarna har det blivit.  

Hur som helst var det jätteskönt att vara ledig dessa två veckorna då jag verkligen behövde det. Sen kan jag ju säga att man ser ju inte direkt fram emot att gå och jobba igen, men det brukar ju gå över när man väl kommit in i det igen. Det som jag tyckt vart mest tråkigt är VÄDRET!! Jävla skit att det inte kunde vara varmare när jag var hemma i Göteborg. Typisk svensk sommar har vi haft!! En utomlandsresa har man verkligen längtat efter.. Ska ju visserligen till Berlin fast det är ju ingen solsemester dit direkt. Bara hoppas på bra väder då när man ska göra så mycket som möjligt! Dessutom är det två månader kvar idag tills vi åker!! Ska bli riktigt kul att åka dit =)

Nä, jag är trött nu känner jag. Hoppas att Ni haft en bra dag samt en bra helg. Natti och tjing tjong


Här är allt jag kom hem med idag! Det var tufft att ta med sig hem på tåget, men det gick! Mestadels hittade jag på Rea därav all shoppingen.

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards