Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Linda - 28 juni 2013 22:15

Idag har jag vat inne i stan och shoppat. Även om Frölunda Torg har många affärer har dem inte allt, och affärerna har inte samma utbud som inne i stan. Det är la den största skillnaden att det skiljer så. Därför är det alltid bra att åka in till stan en dag i alla fall medans jag ändå är hemma i Göteborg. Det blev en del köp idag, men jag är nog mest nöjd med mina skor som jag köpte idag, på Rea dessutom! Hittade en del på sommarrean idag öer huvud taget vilket är kul!


Detta shoppade jag idag:

*Vita Bikini Trosor, 129 kronor, Cubus- Tyckte att dessa var så fina, och dem är verkligen i min smak! Snygga helt enkelt.

* Rexona Deodorant, 19,5o kronor, H&M- Är i behov av en deo, så det var bara att köpa en. Ba pris.

* Vit Bondelid-topp, 279 kronor (Ordinarie pris 399 kronor, men den var på Rea), MQ- Jag gillade verkligen den här toppen som dessutom var jätteskön att ha på sig!

* Vit Kjol Sweet Years, 199,5o kronor (Ordinarie pris 399 kronor, men det var halva priet på den), Raglady by Tara- Jag tror att kjolen kommer bli perfekt varma dagar.

* Vita Replay-ballerinaskor, 419 kronor (Ordinarie pris 599 kronor, även dessa var på Rea), Scorett- Jag var på jakt efter ett par nya Ballerinaskor, och när jag såg dessa föll jag för dem!

* Röda Kilklacksskor, 419 kronor (Ordinarie pris 699 kronor, även dessa på Rea), Scorett- Dessa skor hittade jag på Frölunda Torgs Scorett-butik. Gillar att det är peeptoe på dem. Dessutom gick mina kilklacksskor som jag köpte på Deichmann förra året sönder så jag var verkligen på jakt efter nya!

* Rosa Kuddfodral, 1oo kronor (Ordinarie pris 159 kronor, det var 3o% rabatt på allt i hela butiken), Village- Slog till på detta fodralet då hela butiken ska läggas ner. Bra att ha extra fodra hemma, tycker jag.

* Aprikosa Hanky Panky-string, 199 kronor, Åhléns City- Jag fastnade verkligen för färgen, och dessutom älskar jag dessa trosorna från Hanky Panky!


               

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards