Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Linda - 21 maj 2013 22:34

Ytterligare en jobbdag avklarad, men imorgon är jag i alla fall ledig vilket ska bli jävlgit skönt. Inledde dagen med att försova mig då jag vaknade sju. hade verkligen ingen lust att gå upp över huvud taget idag.. Kan ju inte påstå att jag skyndade mig heller imorse utan jag tog det lugnt, men jag var framme strax innan fem i halv åtta. på grund av min försovning har jag vart jättetrött hela morgonen och förmiddagen, men sen när jag hade haft min rast blev jag i alla fall liiite piggare.

Det körde ihop sig lite idag med så jag stannade en halvtimma extra. Det var tur att jag inte stannade längre då det började dugga lite lätt när jag cyklade hem. Satte mig i soffan och åt två mackor samtidigt som jag kollade på teven innan jag la mig runt tio i fyra nån gång. Sov i tre timmar. Jätteskönt att sova! När jag vaknade var det så jävla dimmigt ute va, och regna gjorde det också. Tyckte att det var lite kvalmigt ute idag på eftermiddagen trots att det åskade igår. Hade inte skadat om det kunde rensa ur lite mer, tycker inte jag i alla fall.

Resten av denna kvällen har det inte hänt nåt särskilt. Skönt att ha en ledig kväll hemma! Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards