Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Linda - 8 maj 2013 23:34

 

Har sett att dem sålde ett sånt här arrangemang för några veckor sedan på ICA som jag inte köpte då, men som jag har tänkt på sen dess. När jag såg att dem fanns idag kunde jag inte låta bli att köpa en!

Jag var mest ute efter lådan som blommorna sitter i, haha.

Jag valde att ställa den på min nya Tv-bänk till vänster om teven då jag har annat på höger sida.

Jag är hur som helst jättenöjd med min lilla låda! Bara hoppas att blommorna kommer leva ett tag nu framöver.

Av Linda - 8 maj 2013 22:34

Jag vaknade runt halv sju imorse av att jag var helt genomsvett!! Har inte vaknat så på hur länge som helst.. Lustigt också i och med att jag vakna så tidigt när jag är ledig, men i och för sig somnade jag om lika fort igen. Dock har jag kollat på klockan en gång i timmen tills jag till slut gick upp, störande var det! Fick ringt några samtal idag så nu är några saker fixade som jag behövde göra! Ändå har jag några samtal kvar att ringa.. Blev uppringd av Resursen där jag fick frågan om jag kunde jobba dag istället imorgon, men jag var så inställd på en kväll så jag tackade nej till bytet. Ibland är det ju så att man har planerat därefter hur man jobbar. Börjar sju resten av dagarna så det är mest därför jag ville ha min kväll.

Efter att ha ringt mina samtal satte jag mig i soffan och kolla på teven en stund innan jag la mig och vilade en timme. Jag blir galen på den här hostan som kommit mer och mer. Då får det ta mig fan bryta ut nu!!! Orkar inte ha det så här heller när det inte blir nånting utav skiten. Har hur som helst städat toaletten och dammsugit idag vilket jag behöde göra! Det är alltid så skönt när man har dammsugit. Är supernöjd med min Electrolux-dammsugare dessutom! Det var verkligen på tiden att jag köpte en ny!

Såg idag på träden utanför mitt köksfönster att nu börjar bladen blomma ut ordentligt! ÄNTLIGEN börjar det grönska mer och mer nu vilket verkligen är på tiden!! Om det var fint imorse så har det regnat från och till idag, men det har vart behagligt ute. Jag cyklade ner till ICA runt sex där jag skulle handla Aftonbaldet, Blomarrangemang, Ciabattabröd, Hallon, Kaffe (till mamma) och sånna där Feltpads som man kan ha under möbler som glappar. Sistnämnda ska jag ha till mitt Brickbord som jag tänkt köpa för läääängesen, men som jag har glömt av tills idag när jag ändå letade efter nånting annat såg jag dessa som jag köpte med mig hem! Lyxade till denna onsdagen med Tacos ikväll med ja. Jag behöver bli av med mat i min frys, och eftersom jag bara är ledig idag tänkte jag att det skulle sitta fint med Tacos. Nu har jag rester som jag kan äta på fredag vilket är kanonbra.

Nä, dags att sova snart. Hoppas att Ni haft en bra dag, Natti och tjing tjong


På ICA handla jag Aftonbladet, Feltpads, Ciabattabröd, Kaffe och Hallon.

 

Min fina blomlåda.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards