Alla inlägg den 24 april 2013

Av Linda - 24 april 2013 22:34

För tre veckor sedan var jag inne på Ellos hemsida efter att ha kollat igenom Ellos-katalogen. Min första omgång med kläder kom för två veckor sedan, men så var det en grej till som jag väntade på. Enligt hemsidan skulle den komma i mitten av Maj, men jag fick sms i måndags om att paketet var på väg! Jag har redan fastnat för plagget som jag verkligen behövde då jag har en sån Tröja sen innan, men den har jag haft sen jag gick på Högstadiet, och det är dags att kasta den nu. Jag är väldigt nöjd med min beställning även det som jag fått innan!


Detta beställde jag från Ellos:

* Vit Hood-tröja, 149,5o kronor (Ordinarie pris 299 kronor, men jag hade 5o% rabatt), Ellos www.ellos.se- Det var verkligen på tiden med en ny sån här Tröja med zip! Har tänkt att använda den när jag tar pw's, men den kommer nog användas flitigt! Jätteskön Tröja måste jag säga! Inte så märkvärdig i sig - enkel, snygg och skön!


 

Av Linda - 24 april 2013 21:34

Inatt blev det ingen vidare bra sömn alls. Jag kunde helt enkelt inte sova, och jag kände mig lite konstig i kroppen. Somnade vid fem tror jag klockan hann bli.. Vaknade sen runt kvart över nio då jag var på toa samt drog upp persiennerna innan jag la mig igen för att fortsätta sova. Sovit som en stock sen kan jag lova!!

Om man inte har gjort nåt särskilt idag gör inget då vädret vart så jävla kasst!! Jag är trött på den här jävla blåsten som är nu. Vill ta en massa pw's, men det gör jag inte när det blåser som det gör. Hade egentligen velat gå på Zumban idag faktiskt, men eftersom jag inte kände mig helt fräsch inatt och efter den dåliga sömnen får jag ta det en annan gång. Då har jag dessutom hunnit tvätta mitt nya Nike-linne. Hur som helst. Jag fick ett kul paket i min brevbox idag med från Ellos. Skulle egentligen enligt hemsidan få det om två veckor, men det är bara kul när man får paket tidigare!

Jag fick ett samtal idag efter tre som jag inte direkt kunde motstå, men vad det är håller jag lite på än så länge. Underlättar saker och ting. Vad det gäller kommer visa sig. När jag hade lagt på ringde jag direkt till mamma för att berätta vad jag hade fått för samtal innan jag ringde till A. och tjöta med henne. Såg att M. var på väg till min granne så jag haffade henne sen för att prata lite snabbt.

Av att göra ingenting när det är storm ute och pissväder gör mig för jävla trött så jag la mig sex och gick upp halv åtta igen. Fixade då mat och satte mig i soffan för att kolla på teven. Hade egentligen tänkt plugga lite idag, men jag känner mig inte helt hundra alltså... Börjar hosta mer och mer sån där jobbig jävla hosta som man kan bli galen på! Återstår att se (som vanligt) om det blir mer än bara hosta. Vad jag däremot vet det är att den här blåsten som har vart i veckan samt förra har INTE gjort saken lättare i alla fall då jag har cyklat till och från jobbet.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Mitt paket från Ellos som kom idag. Vad kan det vara tro?

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards