Alla inlägg den 22 april 2013

Av Linda - 22 april 2013 22:34

Sent i onsdags kväll efter jobbet var jag inne på Ginas hemsida för att kolla lite då jag hade sett en fin klänning via en blogg som jag läser varje dag. Ååh, vad mycket fina kläder dem har fått in nu! Verkligen skillnad från då jag var hemma i Göteborg för två veckor sen då jag hittade ingenting. Nu hittade jag massor istället!! Fastnade för en massa fina klänningar som jag ska kolla närmare på i butik. Däremot klickade jag hem en fin Blus som jag verkligen fastnade för, och som jag inte kunde vänta på! Idag kom paketet i min brevbox. Jag är jättenöjd med min lilla beställning!


Detta beställde jag från Ginatricot:

* Vit Blus, 299 kronor, Ginatricot www.ginatricot.se- Ååå, jag tycker att denna blusen är så fin! Fastnade för den direkt! Jag bara älskar den. Extra stort plus för snabb leverans! Visar bild på hur den ser ut i ryggen också.


   



Av Linda - 22 april 2013 21:54

Jag har vart effektiv idag på eftermiddagen då jag suttit och skrivit i nästan tre timmar! Även om jag har en del punkter kvar att skriva om så har jag gjort jävligt mycket ändå. Har kommit över max antal sidor också.. Men det är svårt att skära ner på vissa saker som jag skrivit. Hur som helst var det perfekt väder i eftermiddag som gjorde att allting blev så mycket lättare att sitta inne och skriva då. Börjar se slutet mer och mer nu, synd bara att det tagit sån jävla tid!! I alla fall den här kursen börjar gå mot sitt slut.

Annars har det vart skönt att ha haft en ledig dag idag. Fick sovmorgon idag som vanligt gick jag upp på toa och drog upp persiennerna, och la mig lite till efteråt. Tog det lugnt ett bra tag innan jag satte mig vid datorn samt gjorde en enkät som jag hade lovat! Hoppas att jag var till hjälp nu bara =) Eftersom jag satt och skrev hela eftermiddagen fram tills klockan nästan var åtta kom jag på att jag måste ju äta också, så det fick bli det sista av Potatissalladen som fanns kvar tillsammans med dem sista skivorna Rostbiff. Fixade ihop en ordentlig Sallad också som jag gjorde förra helgen. I övrigt har det inte hänt nåt särskilt idag. Fick däremot ett väldigt fint paket idag, yeah! Usch, börjar känna mig lite tung i hövvet nu. Dags att försöka sova snart. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Dagens roliga paket som kom med Posten!

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards