Alla inlägg den 21 april 2013

Av Linda - 21 april 2013 21:34

Efter alla dessa kvällar denna veckan (fem stycken) var det riktigt skönt att jobba dag och få ha kväll hemma i soffan! Tyvärr, är man ju helt slut när man kommer hem så det blir ändå inte så mycket kväll, men det är själva känslan. Väldigt skönt att ha jobbat helgen också då det ger massa timmar. Jobbar nästa också fast då hoppas jag på lite sämre väder, hehe. Nä, det är så underbart att våren äntligen har kommit då man blir så mycket piggare och får en massa energi!

För min del blev det inte mycket sömn inatt bara då jag dels la mig sent, men sen hade grannen fest.. I och för sig somnade jag ändå sen vaknade jag halv fem av att det fortfarande väsnades. Somnade nog om lika fort igen då jag vaknade av klockan två timmar senare! Så imorse var jag BRA trött kan jag säga. Brukar vara sån på morgonen innan jag kommer igång. Annars har det gått bara bra idag! Eller hela helgen rättare sagt.

När jag kom hem sen flyttade jag ut mina balkongmöbler ut på balkongen och där satt jag en kvart samtidigt som jag njöt av solen. Städade även toaletten innan jag la mig och vila sex till åtta sov jag. Det fick räcka resten blir inatt istället. Inte blev det nån middag heller då det blev en Kebabtallrik. Fick bli så idag när jag var helt slut efter denna veckan, rent fysiskt. Hoppas på bättre väder imorgon, men det verkar som att det inte skulle bli så, tyvärr!! Hoppas att Ni haft en fin dag samt en bra helg alla som har vart lediga! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards