Alla inlägg den 15 april 2013

Av Linda - 15 april 2013 23:34

   

Tidigare idag när jag jobbade med M. pratade vi lite om resor runtom i Sverige, och sen kom vi in på Danmark.

Jag började prata om Köpenhamn då jag har vart där två gånger varav den senaste gången var 2oo3, alltså för 1o år sen..

Första gången var jag där med mamma och mina syskon, och den andra gången var jag där innan vi tog studenten!

Hur som helst blev jag jävligt sugen på att åka dit snart igen! Köpenhamn hinner man dock inte se på EN dag då det är så mycket att se och göra. Ströget, Nyhavn och Tivoli är mina absoluta favoriter!

Hur som helst vore det jättekul att åka dit snart igen! Mycket har nog hänt sen man var där sist..

Av Linda - 15 april 2013 22:34

Sitter och kollar på Nyheterna nu där dem pratar om explosionerna i Boston!! Stackars alla löpare samt åskådare som var där för att heja och stötta folk som man känner eller i ren allmänhet. Obehagligt är det i alla fall. Har följt utvecklingen på Nyheterna nu under kvällen, och lär så göra imorgon också. Jävligt hemskt är det i alla fall med tanke på omständigheterna.

Idag var det i alla fall dags för mig att jobba igen - sååå skönt!! Såg när jag vaknade upp imorse vid halv tio att jag hade fått några bokningar via mailen också under helgen, skitbra! Jag blev liiiite lugnare, men samtidigt hoppas jag på att få liite mer timmar. Gick på toa i alla fall och veckla persiennerna innan jag la mig igen, somna om en stund innan det var dags att gå upp. Eftersom jag hade så mycket Sallad kvar sen igår fixade jag en matlåda till jobbet ikväll med resten, men det blev en del över som jag åt som lunch. Satt och kolla lite på teven också innan det var dags att cykla iväg.

ÄNTLIGEN har våren kommit kan man nu säga! Det var hur skönt som helst ute idag fast jag tyckte att det var liiite kvalmigt. Nu ikväll var det väldigt skönt ute med vilket är så härligt!

Annars har det inte hänt nåt särskilt idag förutom att man jobbat, och explosionerna i Boston då då. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards