Alla inlägg den 8 april 2013

Av Linda - 8 april 2013 21:34

Då var dagen kommen då det var dags att lämna Göteborg för denna gången, men jag kommer snart tillbaka igen närmare bestämt om 3½ vecka! Nu kommer det inte dröja tre månader i alla fall till näste gång. När jag väl hade vaknat och hade kommit upp ur sängen började jag med att packa ihop min väska samt fixa det sista med min shopping. Satte mig i köket för att äta Vårrullar samtidigt som jag tjöta med mamma innan det var dags för mig att gå.

Gick från mamma strax efter tre ner mot spårvagnen. Det var lite kämpigt att gå med alla påsar, men det har jag ju gjort förut så jag är ju van nu, haha! Behövde bara vänta tre minuter på 1:an, och allt gick bra fram till när vi hade lämnat Hagakyrkan. Spårvagnen framför oss hade fått nåt problem så vi stod still i tio minuter. Jag var helt övertygad om att jag skulle missa tåget. Blev det ännu mer när vi kom fram till Drottningtorget och det var fem minuter kvar tills tåget skulle gå. Alla jävla långsamma jävlar som skulle på vagnen störde mig då jag var så in i helvetes stressad!! Kom hur som helst på tåget när det var tre minuter kvar till avgång, puh!


Jag tog bussen hem till mig - skulle aldrig orkat gå en kilomter med min packning som jag hade med mig.. Började med att packa upp väskan, kolla Posten innan jag cyklade ner till ICA en snabbis där jag köpte Ciabattabröd, Smörgåstårta samt Påskmust för halva priset! Sen när jag kom hem igen fortsatte jag med att packa upp all min shopping, och ta kort på allting vilket tog sin lilla tid! Har även ställt fram det som skulle fram samt lagt kläder i tvätten som ska tvättas. Riktigt skönt att få upp allting direkt ur påsarna, tycker jag.

Sen blev det lite mat vilket blev sent och en sen dusch, men så skönt det var! Imorgon är det dags att gå upp tidigt igen. Samtidigt är det ingen vanlig dag utan min födelsedag!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Här är ALLA påsarna jag kom hem med!

 

Här är all shopping samlad!

    

Av Linda - 8 april 2013 20:04

 

Så här såg jag ut när jag lämnade Göteborg idag.


* Blus, Ginatricot, NY- I love it!

* Lee-jeans, Solo.

* Strumpor, H&M.

* Armband, köpta i Spanien.

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards