Alla inlägg den 4 april 2013

Av Linda - 4 april 2013 21:30

Idag på eftermiddagen kom jag hem till Göteborg igen, första gången sen i julas. Då är det alltid ett obligatoriskt besök på Frölunda Torg när jag kommit ner. Jag gick ner runt halv sju så man har inte hunnit kolla i alla butiker innan dem stängde eller i alla fall de som är intressanta. Ville se om jag kunde hitta en Jacka, men jag hittade ingen som jag gillade. Får leta vidare i helgen. Annars var jag inne på H&M, Haga Hem, Vero Moda och iems bland annat. Hittade lite annat smått som jag föll för istället! Är nöjd med min lilla shopping från idag!


Detta shoppade jag idag:

* Vita Björn Borg-string, 129 kronor, Björn Borg- Jag tänkte att dessa kan passa bra när man tränar! De verkar vara väldigt sköna också.

* Yankee Candle-doftljus "Clean Cotton", 134 kronor (Ordinarie pris 179 kronor, men det var 25& rabatt på denna doften), Haga Hem- Har hört så bra saker om dessa ljusen så jag tänkte att jag slår till på ett när man dessutom får rabatt på dem!

* Vita Shorts, 129 kronor, Svarta String 59,5o kronor, Dove Duschkräm, 19,5o kronor och Dove Deo, 19,5o kronor (Hade en 5o kronors kupong som utnyttjade också), allt från H&M- Shortsen tyckte jag var fina och söta samma med trosorna! Duschkrämen och Deon har jag inte mycket kvar av så dem behövdes! Passar alltid på när dem är så här billiga!

* Vita Väggljusstakar "Live Love Laugh", 79 kronor/styck, iems- Jag tyckte att dessa var fina, och dessutom ville jag ha två till! Kommer passa jättebra in i mitt "nya" hem!


       

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards