Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Linda - 26 mars 2013 23:34

Idag har jag haft mitt livs första lönesamtal! Jag var lite nervös inför detta faktiskt, men det gick nog rätt bra. Är nöjd med mina svar, men det var särskilt en fråga som jag inte riktigt visste vad jag skulle svara på. Som tur var förstod chefen mina svar väldigt bra samt att han lyssnade. Hade tid halv elva hos honom, och vi var klara strax innan elva.

När jag var klar hos honom gick jag på toa och därefter för att tjöa lite med N. Väntade en halvtimma då hon skulle ta sin rast då vi gick till stan för att kika lite. Vi var inne på Lindex och Vero Moda. Det fanns en del snyggt inne på Vero Moda måste jag säga, men på Lindex var det sådär fast N. såg en snygg Kavaj som hade passat henne bra. När hennes rast var slut följde jag med till jobbet för att hämta min cykel innan jag cyklade hem.

Väl hemma messade jag med A. om skola imorgon, men jag fick ringa upp henne till slut sen när vi hade lagt på strax efter ett ringde D. från Resursen om jobb ikväll. La mig efteråt till två bara för att vila lite innan jag gick upp och fixade Wok och Cous cous till middag! Väldigt längesen jag åt just Wok nu, men denna gången var det bara Grönsaker - inget Kött till. Fick ringa till Vaktmästaren också som hjälpte mig att sätta upp den där ringklockan i hallen. Fick låna hans skruvmejsel också då jag inte fick tag på min granne samt att han hjälpte mig att lägga själva bänken över skivan. SÅ nu ikväll när jag kom hem har jag gjort det sista på min Tv-bänk!! ÄNTLIGEN är den färdig monterad och klar! Ska ta bild imorgon. Har även lagt in mina DVD-filmer samt ställt min Teve där och min Stereo. Jävligt nöjd är jag!

Kvällen har i alla fall gått bra, men jag har känt mig lite varm och tung i hövvet. Det är säkert mensen som spökar tror jag då jag känner att jag har ont i magen nu istället.

Dags att sova nu känner jag, är väldigt trött. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards