Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Linda - 25 mars 2013 22:54

Det har vart lite mycket nu det senaste med både jobb samt allt fixande efter målaren som var klar i tisdags. Började montera min Tv-bänk igår och den satt jag med resten av eftermiddagen till sent på kvällen, men vid elva var det totalt stopp. Jag var helt utmattad av trötthet. Hann inte kolla på teven elle sitta vid datorn igår på hela dagen. Det var jävligt skönt att lägga sig igår då det inte tog lång tid innan jag somnade. Sov bra fram till två nån gång då jag vaknade, och sen halvsov jag la fram till fyra typ då jag var på toa. Sov uselt resten av natten och morgonen. Det gick bara inte!

När jag väl hade gått upp hoppade jag in i duschen, åt Kiwis när jag var klar och sen monterade ringde jag grannen som fick komma upp och hjälpa mig med min Tv-bänk. Märkte igår att det var löst nånstans, men jag kunde inte komma på var. Han såg det rätt så snabbt att det var glapp så vi satte ihop den tillsammans, och han fixade glappet. Då var det lagom till att jag skulle cykla iväg till jobbet så det var ju bra det!

Eftermiddagen var lite dryg, men sen har kvällen gått fort och det har gått bara bra. Det var bra att jag hade en matlåda klar sen i lördags med Spaghetti och Köttfärssås så slapp jag fixa med det idag inann jag skulle iväg. Förresten har det vart underbart med fint väder dem senaste dagarna! Snön som är kvar försvinner mer och mer, men det är mest på gräsmattorna just nu, jääävligt skönt det!

Ska göra klart det allra sista på Tv-bänken imorgon då jag måste låna grannens skruvmejsel igen, den var mycket bättre när det gällde att skruva, fick bättre grepp samt att skiten kom nånstans! Så imorgon kommer en bild på den - det kan jag lova! Nä, dags att sova snart. Natti och tjing tjong


Dagens gastronomiska middag!

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards