Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

JOBB 17-21

Av Linda - 21 mars 2013 22:56

Blä, imorse var det jävligt segt att gå upp. Klockan ringde halv tio då A. och jag skulle träffas i skolan för att plugga. Jag var fysiskt trött i kroppen efter igår så det var kämpigt att ta sig upp idag, men jag kom upp till slut. Jag kom några minuter efter tio då jag fick cykla försiktigt på cykeln på grund av snön som kom igår fast det gick ändå bra. Hela förmiddagen var jävligt flummig då man knappast orkade tänka eller så, sen var det ett jävla bråk och skrik där vi satt så man blev störd på grund av dem. Blev inte mycket skrivet idag alls på de tre timmarna som man var där. Eftersom A. skulle jobba tog hon bussen vid Postterminalen och jag höll henne sällskap lite tills vi skuljdes åt. Det sista hon sa till mig när hon gick på: ramla inte nu!! Och vad händer??? Tro faaaaaan att jag ramlar med den jävla cykeln. De hade inte plogat så jag såg inte trottoarkanten som jag skulle upp på. Slog i mina händer speciellt knogarna på vänster hand kom i kläm samt mina fötter slog jag i, annars klarade jag mig bra! Kommer få ett jättefint blåmärke på handen nu som redan börjar synas..


När jag kom hem efter skolan och vurpan fixade jag en Ciabatta som jag köpte igår som jag åt i soffan framför teven. Var så jävla seg och slö så jag la mig vid halv tre för att vila lite. Somna till en stund fast jag vakna till fyra igen, jävla tur det! Låg och drog mig en stund innan jag gick upp. Blev inte at tjag fixa nån mat innan idag då jag inte kände för det. Istället tog jag min andra Ciabatta när jag kom hem istället. Liite sent, men det fick gå idag! Har inte haft nån vidare matlust idag heller i och för sig..

Dem där timmarna som jag jobbade har det inte vart några problem. Däremot är det smågrejer som stör mig när folk inte gör vissa saker. Alla är ju olika och man göra olika mycket samt olika saker, men när det är rent slarv retar jag ihjäl mig på vissa saker!! Så är det.

Dags att sova snart i alla fall. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards