Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Rastlös

Av Linda - 14 mars 2013 22:30

Imorgon ska det bli skönt att komma tillbaka till jobbet igen då man kan sysselsätta sig lite mer där. När man inte jobbat på några dagar så blir man ju rastlös liksom. Särskilt nu när det är ett kaos här hemma med saker överallt då jag håller på att få nya tapeter! Längtar verkligen tills nästa vecka då allt kommer vara klart. Trodde han skulle vara klar till imorgon, men nej, det blir han inte! Inte ens hallen är han klar med.. I och för sig har han två väggar kvar, men dem är så korta liksom, inga helväggar som är breda. Han kände sig inte bra idag så han var här bara i lite mer än en timme innan han drog. Då passar det verkligen att jobba hela helgen då han kommer börja med storarummet imorgon vilket innebär att det kommer vara ännu mer kaos där nu. Ska jag se på film/program får jag göra det i sängen nu i helgen istället, därför passar det så bra att jag kommer jobba kvällar. När allt är klart sen med tapeter och mina möbler står på plats samt när jag har fått dammsugit kommer det bli jättebra! Då är det värt mödan och väntan.


Inget särskilt har hänt idag mer än att man håller på och plockar bort en massa saker i rummen, och flyttar om ungefär. Har suttit en del vid datorn på dagen då jag fixat mitt schema fram till Juni, och sen har jag kollat upp en del andra saker. Har även beställt mig en ny Dammsugare nu samt två saker till hemmet från Ellos. Inget stort utan det är en liiten möbel samt en ny Löpare som jag tyckte var fin! Detta kommer nästa vecka då även min nya Tv-bänk kommer. Såg förresten ett Soffbord på Ellos som jag verkligen tyckte om som jag kommer slå till på lite längre fram. Ska köpa lite andra möbler då jag har ändrat min stil totalt sen jag flyttade hemifrån. Men det kostar ju så man får ta det lite pö om pö. Två utav möblerna som ska bytas ut kan jag i alla fall få sålt medans dem andra två (varav soffbordet är en möbel) kan man höra med Second Hand ifall dem vill ha. Sen är det en pryl till som jag vill ha, men den har jag i alla fall inte sen innan utan den har C. Tycker att det är så roligt med inredning! Finns såå mycket fina saker idag till skillnad från när jag flyttade hemifrån för snart sju år sedan.

Den där snön förresten som kom igår har ju redan börjat smälta bort jävligt mycket utav den! Särskilt på dem ställena där det inte fanns nån snö kvar.. Aja, hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards