Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Linda - 12 mars 2013 23:34

Det börjar gå åt rätt håll nu i kroppen tack vare Ipren och Alvedon. Revbenen känner jag av när jag skrattar eller hostar annars är det inget, såååå jävla skönt!! Däremot hade jag ju ont i halsen igår då jag kände att det gjorde ont när jag svalde samma sak idag plus att jag har hostat lite mer istället. Nu vill jag att det bryter ut denna gången så det inte blir nåt mesigt som det brukar vara utan ordentligt. Annars kan det vara!

Även om jag har vart ledig idag har jag knappast haft nån sovmorgon. Målaren började ju här igår med att riva tapeterna i hallen, men då kom han senare till skillnad från idag då han ringde på dörren efter sju imorse.. Det var bara att gå upp och öppna för honon, ta Alvedon och sen lägga sig på soffan där jag kunde sova. Trodde inte att jag skulle somna, men det gjorde jag =) Blev la nån timma då jag vaknade nio igen, var vaken en timme och sen somna jag om en timme till ungefär. Annars har jag mest legat på soffan idag och vilat. Okej, jag blir rastlös också, men jag får lyssna på min kropp först och främst. Ska orka med att jobba i helgen!


Det ser ut som ett jävla bombnedslag här hemma med saker ta mig fan överallt! Målaren har spacklat i hallen och i sovrummet idag samt målat lister, taket och elementen samt andra ställen i dem rummen. Han sa att han ska bli färdig med sovrummet imorgon vilket jag tycker blir bra! Då får man ut lite saker i storarummet samt att jag kan ställa saker på plats. Även om jag har vart hemma har jag plockat bort en del saker, dammat av i bokhyllan samt diskat. Blir hemmafix istället samtidigt som jag passar på att lägga mig på soffan och glo på teven.. Efter fem cyklade jag ner till ICA där jag handla Bearnaisesås, Ciabattabröd, Olivolja och Mjölk.

Nä, dags att sova. Blev inte många timmars sömn inatt plus att man kan ju inte helt slappna av när nån är i ens lägenhet och fixar. Blir bra sen när han är klar med sovrummet då kan jag i alla fall få sova ifred i om jag inte jobbar eller om jag ska jobba kväll.

Aja, hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards