Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Linda - 11 mars 2013 22:56

Jag säger bara det; FY FAN VILKEN HELG!! Gårdagskvällen var nog allra, allra värst då jag var tvungen att ringa 112 så en Ambulans kunde komma. Varför tänker jag inte gå in på, men det är inget samtal man ringer bara för att om man säger så.. Nästan 18 år sen jag ringde det numret, hua! Sov i alla fall hemma i min egna säng!

Efter att jag ramlade i lördags kväll har jag känt av smärta mer och mer i revbenen idag. Det gör ont när jag skrattar det känns som en rejäl träningsvärk i magen kan jag bäst beskriva smärtan.. Känner mig även svullen/tjock i halsen, men jag tror att det beror på svullna körtlar samt en sträckning i en nerv i halsen. Har i alla fall pratat med min Vårdcentral på förmiddagen, och hon var väldigt bra Sköterskan på det sättet att hon lyssnade på mig om vad som hänt, men vi bestämde att jag ska avvakta lite ifall det inte blir bättre med smärtan under veckan. Blir att knapra både Ipren och Alvedon för att ta ner smärtan som jag har! När vi hade pratat färdigt försökte jag sova innan målaren skulle komma.


Jag var uppe till strax efter åtta imorse. Flyttade om sängen, nattduksbordet och byrån i sovrummet samt tog ner det jag hade på väggarna inklusive spikarna. Ringde målaren också som jag bad skulle komma senare då jag berättade vad som hade hänt. Höll på att ringa till Vårdcentralen då också, men det var nåt jävla tekniskt fel då jag försökte i en timme. Allting blev förskjutet idag helt enkelt. Men det är så det fick bli!

Eftersom jag måste vila har jag verkligen tagit tillvara på det idag! Cyklade en sväng till Willys för att köpa mig Aftonbladet, Alvedon, Frysta Hallon, Gurkor, Skinka och Tuggummi. Har snackat med både mamma, C. och S. i telefon idag. Så man fick berätta vad som hade hänt... Efter att jag hade snackat med mamma runt fyra det var då jag cyklade iväg, men jag tog det jävligt försiktigt! Vill knappast ramla en gång till för tillfället. ÄCKEL VINTER, JAG HATAR DIG!!

Nä, dags att sova nu känner jag. Märks att man har sovit få timmar samt vart vaken länge.


DU Hök-whatever du kallade dig!!! HÅLL KÄFTEN din jävla IDIOT!!!!! Du kanske ska se dig själv i spegeln jävla idoitfan. Du har retat upp mig rejält din fega snorunge!!


På Willys handla jag Aftonbladet, Skinka, Frysta Hallon, Gurkor, Alvedon och Tuggummi.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards