Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Linda - 4 mars 2013 22:36

Jag var rätt trött i kroppen när jag la mig igår eller trött över huvud taget. Ändå har jag sovit lite oroligt.. Drömde en mardröm som gjorde att jag fick sånna där kalla kårar över hela kroppen!! Fy fan vad äcklig den var och så verklig!! HUA, tur att det inte händer alltför ofta man drömmer den typen av drömmar, men det händer ju. Man vågar ju inte riktigt sova sen när man vaknat upp så där, men jag gjorde det ändå. Däremot har jag kollat en del på klockan på morgonen. Hade bestämt med A. att vi skulle plugga tillsammans i skolan idag. Jag skulle komma efter tio hade vi bestämt, men efter helgens jobb samt nattens mardröm var jag inte sugen på att gå upp idag - det tog sin lilla tid. tycker att måndagar brukar vara jävligt sega i och för sig. Var inte direkt snabb när jag gjorde mig i ordning. Tog en Banan till frukost vilket jag stod bra på sen en bra stund. Blev en pw ner till Lärcenter på 15 minuter, 1,48 kilometer och 82 kalorier förbrändes.

Först satt vi och tjöta lite innan vi satte oss ner för att skriva. Ååå, båda höll på att bli galna när vi inte fattade vad dem är ute efter. Jävlar vad tålamodet tröt för oss båda två, haha! Jag hatar när jag kör fast det är då jag bara vill ge upp och kasta skiten åt helvete! Samma tålamod hade ju A. märkte jag ju idag, haha. MEN jag fick en del gjort ändå under dem tre effektiva timmarna som vi verkligen satt ner och pluggade.


Vi lämnade Lärcenter runt halv tre då gick vi först till ICA där jag handla Ciabattabröd, Kycklingfilé och Tv-tidningen. Gick till Pressbyrån sen där jag ladda på mitt Västtrafik-kort, sen var det bara att vänta på att bussen skulle komma. Jag har inte så långt hem från Stationen, men jag orkade inte gå hem det är värre för A. som bor en bra bir ifrån Stationen. Var hemma strax efter tre med bussen, skönt!

Kollade Posten och lite sånt där samt åt min Ciabatta framför teven när jag kom hem. Behövde verkligen dammsuga också, men jag får fan kasta den där jävla dammsugaren nu! Totalt jävla värdelös är den. La mig sen runt kvart i fem då jag var helt slut efter den här dagen sen vakna jag till sju fast jag kollade på klockan några gånger också, men jag gick inte upp förräns halv åtta. Då var det bara att fixa mina Potatisklyftor och fixa lite Sallad, och tillsammans med det åt jag en Kycklingfilé med Bearnaisesås till. Skönt med en dusch efter maten och få håret rent igen!

Nä, dags att försöka sova lite nu innan man ska upp imorgon bitti. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På ICA handla jag Kycklingfiléer och Ciabattabröd.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards