Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Linda - 1 mars 2013 21:34

ÄNTLIGEN går vi mot ännu ljusare tider då vi har kommit in i Mars månad! Detta gillar man ju jävligt skarpt =) Snön den smälter mer och mer, men det fattas bara att minusgraderna försvinner på nätterna så är det ännu bättre! Imorse var det jättekallt då jag var såå frusen, men sen när morgonen hade passerat och solen väl kom fram var det skönt ute dock har det blåst lite idag med precis som igår. Satt vid väggen på jobbet på förmiddagen lite så man kunde njuta lite av sooolen.

Det blev ingen sömn för mig inatt inte fast det har gått bra ändå. Istället har jag flamsat en hel del idag! Blir ju lätt så när man jobbar med härliga människor som M. Vi hade jätteroligt där ett tag, hehe. En Göteborgare och Skåning tillsammans får ju morgonen faaaaaan så mycket roligare än med andra, höhö! Jag fick åka med J. imorse vilket jag uppskattade väldigt mycket när jag frös så mycket som jag gjorde. På hemvägen sen blev det en pw på nästan 19 minuter, 1,7o kilometer och 99 kalorier förbrändes. Kände bara hur trött jag blev dem sista metrarna hem då var det väääldigt tungt att gå hem kan jag säga. 


Det var jätteskönt att jobba en dagtid i veckan idag måste jag säga. Tyvärr sker det ju inte alltför ofta. Dagar som dessa uppskattar man väldigt mycket som vikarie. När jag hade slutat gick jag till Willys innan jag gick hemåt. Skulle ha Ciabattabröd, Gurkor och Ostbågar. Kom på att jag glömde en sak nu ikväll samt Ipren eller Alvedon då mina tabletter tog slut förra veckan. Får la gå in där snabbt imorgon när jag gör mina timmar. Ipren eller värktabletter är ju bra att ha hemma! Har haft liiite lätt hövvevärk idag nämligen så dem hade vart bra att ha fast det gick över av sig själv, bra!

När jag kom hem gick jag ner till Återvinningsrummet med mina tidningar nu var det verkligen på tiden att lämna dem där då påsen var överfull med tidningar! La mig sen halv fem för att sova, vaknade vid sju men som vanligt tänkte jag en liten stund till. Istället vaknade jag åtta igen. Får se om det blir nån sömn inatt då ja.

Beställde mig en Pizza nu ikväll. Nu var det strax en månad sen jag åt det, men jag kan ärligt säga att det var inte så jävla gott som jag hade hoppats lite på. Bra att man inte äter det så ofta heller också!

Yeah yeah, ska försöka sova lite. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards