Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Linda - 17 februari 2013 22:54

Detta har vart en jävligt lugn dag kan man ju säga. Har inte gjort nåt speciellt heller, men det är skönt med sånna här dagar också. Haft en vilodag från mina promenader också. En dag gör inget då man behöver en ledig dag då och då. Imorgon ska det i alla fall bli skönt att jobba några timmar. Denna veckan har det vart lite snålt. Man blir ju så rastlös bara när man inte jobbat på några dagar.

Kollade på Slalomen idag med ja. Jävligt synd att André Myhrer kom fyra idag.. Satt och svor åt teven när jag kollade på sporten, haha, bara för att man blir så förbannad när Sverige inte tar nån medalj.

Skulle göra en form av Fläskfilégryta med Champinjoner i igår som jag åt idag tillsammans med Potatisgratäng. Det var väldigt gott, men inte riktigt det jag hade tänkt först. Det bästa var i alla fall att bara värma maten idag! Hoppade in i duschen efteråt, och nu avslutar jag denna kvällen med Johan Falk - G.S.I Gruppen för särsklida instatser. GÖTT, att det går bra filmer på söndagar nu som man kan koll på   

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Gårdagens och dagens middag. Det var väldigt gott med Potatisgratängen!

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards