Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Linda - 16 februari 2013 22:54

Varning, nu är jag grinig!! Dels sov jag för jävla dåligt inatt. Jag vakna halv sju av att jag var törstig så jag gick upp och drack lite vatten plus gick på toa. Sen tog det några timmar innan jag väl somnade om.. Vet att klockan var efter tio sista gången jag kollade på klockan. Bland annat det har gjort mig lite grinig idag samt PMS som jag har som inte gör saken lättare. Sen är det det där mailet som jag skickade igår som retar mig nåt enormt då personen ifråga inte svarat. OKEJ, då vet jag, jag fattar vinken. Men inte en chans i helvetet att vi kommer bli vänner igen. Det visar du själv nu. Förbannat tråkigt också förstås. Jag tycker att man säger GRATTIS till nån när hon/han fyller år eller får barn eller blir moster/faster/mormor/farbror/morbror/farmor/morfar/farfar - det hör till common sense lite, tycker jag. Enligt andra är det inte lika självklart (uppenbarligen), men det är en princip jag har. Blev grinig på en annan också. Det är inte lätt när man redan blivit irriterad så fortsätter det sen.. Alldeles för mycket hormoner har jag just nu.


Förutom en dålig kväll så har det vart en lugn dag då jag haft sån jävla träningsvärk, hahaha. Det är bara bra att det ger resultat - att man känner det! Fick ett sms om ett paket som hade kommit igår som jag hade tänkt hämta idag fast det är bara det att jag sega alldeles för länge innan jag väl kom iväg, gick hemifrån sex så när jag kom till ICA tio minuter senare hade dem stängt Posten. Jävla skiiiiit tänkte jag bara. Då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, men det var bara att vända hem igen! Blev i alla fall en pw på 2o minuter, 2,o7 kilometer och 12o kalorier förbrändes. Jag får ju skylla mig själv när jag gick så sent, men jag trodde att dem stänger sju. Det var tufft att gå dit faktiskt på grund av min träningsvärk.. Det bästa var när jag kom hem, haha! Då var jag inte kaxig.

Kollade på Slalomen idag förresten där Frida Hansdotter tog Brons! GRATTIS till Frida =) Jättebra kämpat av henne, men det är synd att den där amerikanskan åkte snabbare samt hon från Österrike, men emellan dem skiljde bara fyra hundradelar.. Synd att hon inte fick vinna då hon var etta inför andra åket, men huvudsaken är att hon fick medalj förstås   Imorgon hejar jag på André Myhrer då han har vart jävligt duktig i vinter!! Heja heja!

Nä, dags att kolla på Johan Falk innan jag ska sova förhoppningsvis vaknar jag inte imorgon av att vara så törstig som förstör resten av sömnen. Hoppas att ni haft en bättre dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards