Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Linda - 15 februari 2013 21:34

Imorse var jag bra klantig!! Telefonen ringde strax innan sju och det gällde jobb såg jag på numret. Hade haft den på laddning över natten så sladden satt fortfarande i telefonen när jag skulle svara, men jag tappade den i golvet istället för att svara.. Så det blev inget jobb idag på grund av detta. Aja, surt var det. Ringde i alla fall upp yill Resursen. Det var bra att jag fick ett sms med numret då jag inte kände igen det. Det tog en bra stund sen innan jag somnade om, men då fick jag sova väldigt bra, bättre än vad jag gjorde inatt.

Fick ringa till jobbet runt ett då jag hade fått ett mail om jobb, men jag var lite osäker över tiden, och den stämde! Snackade lite med N. om helgen med. Satte mog lite vid datorn sen samtidigt som jag åt Kvarg med Hallon i och drack en halv Celsius.

Efter tre gick jag ut på min pw som tog 45 minuter, gick 4,35 kilometer och 238 kalorier förbrändes. Så jävla skönt är det att ha kommit igång med mina pw's igen! Det är INTE en dag för tidigt heller att jag börjar gå mer. Tar ju oftast cykeln annars vilket är bra med förstås, men att gå är både bra och skönt! Har känt av i benen nu ikväll att jag har kört på rejält. Gick nämligen till och från PA:s. Varje gång man kommer dit ser man skillnad i butiken, och idag var det inget undantag. Är helt övertygad om att det kommer bli jättebra sen när allting är klart.

Det satt väldigt fint med Marinerad Kycklingfilé, Ugnsrostad Potatis, Bearnaisesås, Färska Champinjoner och Sallad till middag idag! Lyckades lite bättre med potatisen idag, men jag kan nästan ta ut den några minuter tidigare. Fast den ena var inte riktigt genomstekt/rostad märkte jag när jag åt..

Aja, hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Apropå nåt helt annat. Skickade ett mail till en gammal kompis som fått barn, men har inte fått nåt svar... För jävla tråkigt är det!! Vet bara att jag har inte gjort den personen ett jävla skit mer än att ifrågasätta vissa saker. Har tagit väldigt illa vid mig att personen ifråga tog bort mig som vän på Fejsbook. Är dock glad över pappans och brorsans skull då han blivit farfar och farbror.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards