Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Linda - 14 februari 2013 23:54

    

Vill önska Er alla - nya som gamla läsare en Glad Alla Hjärtans Dag   

Vill samtidigt passa på att Tacka ALLA läsare som jag har varje dag för Ert besök!

Hoppas att Ni Allihopa haft en underbar Alla Hjärtans Dag, och återigen ett STORT TACK

 

Av Linda - 14 februari 2013 20:34

Det blev inget med den där städningen idag som jag hade tänkt igår. Istället har jag vart hur trött som helst, lite hövvevärk har jag haft och min hosta verkar ha kommit tillbaka. Seg som en jävla gris ungefär.

Innan jag väl kom upp idag var jag bra seg så jag la mig igen efter att jag hade vart på toa, men idag kunde jag verkligen somnar om mer.. Satt vid datorn en bra stund samtidigt som jag kollade på Skid VM i Schladming - tjejernas Storslalom. Det var nära att Frida Hansdotter kunde fått en medalj om dem andra inte hade åkt så jävla fort!! Synd att ingen av dem åkte ur, hehe.


Kände att jag var tvungen att kolla upp min cykel idag så jag cyklade ner till Statoil för att pumpa, men tydligen har dem inte slangen kvar... Så jag fick cykla upp mot OKQ8 idag igen för att ge det ett försök till. På vägen mötte jag G. som jag tog sällskap med hem. Vi pratade lite utanför vårat hus innan jag cyklade upp för att försöka få luft i däcken, men NEJ, det händer inget. Jag blir bara trött på den där jävla cykeln! Får lämna in den i slutet av nästa vecka så kan jag hämta den när lönen kommit. Det är säkert massa småhål i slangen eller i däcket nånstans..

Cykla hem för att lämna cykeln i mitt förråd, gick upp till lägenheten för att hämta kortet och sen tog jag en pw bort till Willys. Där handla jag Duschkräm, Hushållspapper, Matlagningsgrädd, Toapapper och Tv-tidningen. det var ett tag sen jag tog en pw nu faktiskt. Gick 2,23 kilometer på 23 minuter och jag förbrände 124 kalorier. Fördelen med att cykeln inte funkar som den ska det är att jag kommer ta en massa pw's nu framöver.

Ah, just det. Har tänkt lite på min lilla Älskling idag   Så nu ikväll ringde jag till S. så jag kunde få höra honom lite också. Längtar nåt fruktansvärt efter honom. Man är sååå nyfiken på hur stor han har blivit. På söndag blir han tre månader, stora killen nu ju   Saknaden är väldigt stor som sagt.

Hoppas att Ni haft en bra dag i alla fall! Tjing tjong


På Willys handla jag Toapapper, Hushållspapper, Duschkräm och Matlagningsgrädde.

 

Av Linda - 14 februari 2013 19:34

 

Min Alla Hjärtan Dags-outfit.


* Blus, Vero Moda, NY- LOVE IT! Färgen är bara för underbar.

* Byxor, Vila.

* Strumpor, H&M.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards