Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Linda - 13 februari 2013 22:34

             

Under natten mot måndagen hölls den 55:e Grammy Awards på Staples Center i Los Angeles. På galan belönades årets bästa artister och producenter med Grammys - musikindustrins mest prestigefyllda pris. TYVÄRR blev det inget pris till Swedish House Mafia eller Avicii. Här är mina favoriter från nattens gala!


Bilder från Grammy Awards 2o13:

* Rihanna- Rihanna i Azzedine Alaia! Min absoluta favorit var denna klänningen! Rihanna bär upp den jättebra, och hon passar väldigt bra i utsläppt hår. Kul med färg dessutom!

* Nicole Kidman- Nicole i en Vera Wang! Enkel i modellen, men jag gillar den! Är jävligt svag för spets!

* Carrie Underwood- Carrie i en Roberto Cavalli! WOW, denna klänningen gillar jag skarpt! Halsbandet är nice också annars sparsmakat med smycken vilket är bra då klänningen talar för sig själv.

* Alexa Chung- Alexa i Valentino Red! Jag tycker att denna klänningen var så söt!

* Kelly Osbourne- Kelly i Paule Ka! WOW, snygg klänning! Kelly bär bara snygga klänningar nuförtiden, tycker jag. Hon passaar väldigt bra i denna.

* Karlie Kloss- Karlie i Michael Kors! Underbar färg på denna klänningen! Snygg är den också.

* Swedish House Mafia- KUNGARNA! Självklart var jag tvungen att ha med en bild på snyggingarna i Swedish House Mafia!

Av Linda - 13 februari 2013 21:34

Redan igår bestämde jag mig för att städa om jag inte skulle bli inringd idag, och det blev jag ju inte. Så jag har passat på att städa och damma ordentligt idag. Dock får jag ta och dammsuga och tvätta golven imorgon. Började med att städa i kylskåpet, diskbänken och bänkar i köket, damma av i sovrummet, mitt hallbord samt överallt i storarummet. Detta tog tid, men jag gjorde det ordentligt också. Städade även toaletten och tvätta speglarna på toan.

När jag var klar med städningen la jag in mina sängkläder i garderoben. Kom på att jag har lagt undan lite kläder som jag inte vill ha längre så jag la dem på sängen, och sen fortsatte jag rensa bland mina högar. Allt som allt blev det 31 plagg som jag ska kasta iväg samt skänka till Pingstkyrkan. En hel del av det jag kastat är nästan tio år gamla kläder eller så är det så små storlekar eller så har dem helt enkelt krympt tack vare att jag haft dem så jävla länge. Jätteskönt att ha rensat nu inför vår- och sommarkläderna som man kan köpa =) En del kläder kan jag bara inte kasta även om dem är gamla och jag inte kan ha dem... De är för fina helt enkelt! Dem kan jag spara till barn istället, hihi   När jag var klar var jag helt slut kan man säga. Skönt var det att sen sätta sig i soffan och glo på datorn samt teven efteråt. Ännu skönare var duschen efter maten!

Det var skönt att vara ledig idag i alla fall så jag kunde göra detta som jag var tvungen att göra. Det första jag gjorde när jag hade gått upp var att måla tånaglarna, haha. Nu är dem lite mer färgglada =) Kul med färger som piggar upp!

Jao, hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Här är bilder på alla kläderna som jag har rensat ut idag.

             

Det som kändes mest att skänka det var mina Skjortor, mina Chinos samt den där fina Blusen..

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards