Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Linda - 12 februari 2013 22:34

Herregud, jag är så jävla trött idag så jag orkar inte tänka just nu eller skriva. Sov inte så många timmar inatt fast jag sov ändå bra dem timmarna. Var helt slut redan igårkväll när jag la mig. Delvis beror det på mensen som komma skall, men sen kan det ju vara nåt annat på gång också i och för sig. Trött har jag vart precis hela dagen på jobbet inte bara visat det genom att gäspa, men även fysiskt trött i kroppen har jag vart. På förmiddagen visade jag mer hur jävla övertrött jag var då jag såg en bild på en katt på Fejsbook... Hahahahahaha, den bilden fick mig att skratta i nästan fem minuter. Tårarna bara rann på mig - ännu mer när jag visade den för dem andra på den andra avdelningen. Herrejävlar, där roade jag verkligen mig själv - helt klart!! Sen på rasten la jag mig på soffan så man kunde vila lite M. kom strax efter mig, men hon fick sitta upp istället - båda somnade! Chefen fick höra att vi sov på soffan så han kom in där och då vaknade vi - vilket bara var bra då rasten ändå var slut. Han sa att han nästan skulle ta kort där vi sov då vi såg gulliga ut. Hahaha, jo tjena vad man kände sig gullig med rufsigt hår, och märken på armen. Han är rolig han! Han undrade hur man kan hinna sova på en halvtimme, men det kan man sa både M. och jag då.

Såg verkligen fram emot att sluta tre idag istället för fyra. Jätteskönt att ta sig hem var det då! Kollade posten innan jag la mig kvart i fyra och jag sov till kvart i sju ungefär, men jag gick upp först en kvart senare. När jag skulle hem tidigare idag märkte jag att bakdäcket på cykeln har INTE bra luft. Så jag cyklade till OKQ8 för att pumpa däcket lite, men jag vette faaaan om det blev så mycket bättre faktiskt! Cyklade sen vidare till Willys innan jag stannade till på Staden Chili där jag köpte en Kebabrulle. Orkade verkligen inte fixa nån mat idag! Gott var det hur som helst.

Resten avv denna kvällen har jag bara glott på teven våde på Bygglov och Mindy och Maria. Nu däremot är det dags för mig att sova. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards