Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Linda - 9 februari 2013 23:54

 


Det var riktigt längesen jag såg denna filmen - några år sen!

Har sett den många gånger nu, och jag tycker att den är bra!!

Will Smith är riktigt bra i denna filmen, tycker jag.

Har Du sett filmen och vad tycker Du i så fall om den?

Av Linda - 9 februari 2013 23:34

Jag vaknade runt halv nio imorse då jag fick gå på toa, och sen var jag klarvaken efter det. Var vaken en bra stund, men jag la mig lite så jag kunde sova. Sov nog i en timme ungefär då N. ringde från jobbet, så jag fick hoppa in och jobba ikväll. Låg kvar en tjugo minuter innan jag gick upp ur sängen. Fixade lite frukost; min Ciabatta som jag köpte igår med Skinka, Gurka och Sallad på. Kollade lite på Gladiatorerna och teven innan det var dags att cykla iväg till jobbet!

Senare på eftermiddagen har det börjat snöa, snöa och snöa!! Så jävla trött på detta nu alltså! På rasten cykla jag upp till Willys där jag handla Balsam, Glass, Schampo och mat till ikväll. Köpte en Pastarätt från Felix som jag aldrig testat innan, och den var väldigt god. Lite mycket Rosmarin i kanske, men annars var den god.

Imorgon ska jag vara ledig i alla fall. Tur att kvälln har gått bra! Tog sällskap med N. hem nu ikväll när vi slutade, sen in i duschen.

Ska kolla klart på filmen innan jag ska sova. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Denna Pastarätten var god.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards