Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Linda - 7 februari 2013 23:30

Idag var det skönt att börja lite senare än vad jag har gjort dem andra dagarna denna veckan. Så nu har jag jobbat sex dagar på raken varav fem var kvällar. Det känns om man säger så - både i kropp och i hövvet.

Innan jobbet fixade jag mat Kotlett, Delikatesspotatis och Bearnaisesås (kall) som jag tänkte äta ikväll. Snabbt, enkelt och smidigt. Satt även i soffan och kolla på teven samtidigt som jag kollade på datorn. Sen var det bara att cykla iväg till jobbet. Redan hemma kände jag att jag hade lite hövvevärk, men det blev bara värre på jobbet. Fick en sån där riktigt jävla tung hövvevärk som inte går över utan tabletter, som tur var fick jag en Ipren av A. som räddade denna kvällen! Det märktes att man har gjort många dagar då vi bara flamsa där en stund på eftermiddagen/kvällen. Annars har det gått bra idag fast det bästa var ju att cykla hem sen strax efter tio.

Snart dags att lägga sig, men jag ska bara kolla klart på Fejsbook först. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards