Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Linda - 6 februari 2013 22:54

Inatt kom det lite väl MYCKET snö - mer än vad man hade räknat med!! Jävla skit tänkte jag bara när jag vaknade. Även om dem plogar så är det inget salt på marken som gör att det inte blir så jävla halt. Även om jag tog det lugnt på cykeln idag kom jag precis till vägen utanför jobbet som jag bara skulle åka över, men jag var tvungen att sakta in lite på grund av att bilar kom. Likt förbannat hamnade jag på marken igen!! Men denna gången kom jag ner med knät istället!! Det gjorde i alla fall inte speciellt ont då jag ändå cyklade långsamt där. Satte ner foten i snön och då kände jag hur jävla halt det var just där. Idag har jag verkligen känt av att jag ramlade igår då jag haft jätteont i armen i omgångar.

Inatt sov jag jättebra och det var inte kul att gå upp först då jag var väldigt trött, men det blir alltid bättre när jag väl kommit upp liksom. Satt lite vid datorn innan det var dags att cykla iväg och jobba denna femte dagen i rad. Eftermiddagen och kvällen har gått bara bra med M. Hon sa att hon blev glad över att höra att hon skulle jobba med mig =) Då blev jag glad och jag sa detsamma till henne. Trodde först att det var nån helt annan. Åt upp min matlåda idag med som jag hade tänkt äta i måndags egentligen; Buffalo Wings, Ris och Currysås! Perfekt då jag slapp fixa mat idag.

Ah, det var jätteskönt att sluta nio idag så hinner man hem i någorlunda tid i alla fall fast det tar ju tio minuter nu för mig att cykla tack vare snön!! Känner mig väldigt trött och sliten nu ikväll. Det känns att man jobbat den femte dagen i rad. Nu återstår bara en i alla fall.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Av Linda - 6 februari 2013 22:34

 

Slappt och bekvämt när man jobbar!


* Stickad Tröja, H&M, NY- En av mina favoriter!

* Träningsbyxor, Stadium.

* Strumpor, Lindex, NYA.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards