Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Linda - 4 februari 2013 22:34

Eftersom jag inte mådde bra igår somnade jag redan vid tio, och sen sov jag i två timmar tills jag var på toa runt tolv. Var sen halvvaken i några timmar tills jag somnade igen, och då jävlar sov jag och sov hur bra som helst. Jag var uppte runt halv elva nån gång på toa igen och då passade jag på att veckla persiennerna, la mig igen och somna om en liten stund till. Den där sömnen som jag fick inatt behövde jag verkligen!! Det var skönt att börja lite senare idag då jag fick sova ut samt att jag var så jävla konstig igår, mådde inte alls bra.

Jag visste inte om jag skulle kunna jobba idag, men jag kände mig bra idag vilket var ju bra. När jag väl hade kommit upp fixade jag Buffalo Wings, Ris och Currysås som jag skulle äta till middag idag. Satt lite vid datorn också innan det var dags att ge sig ut i blåsten och cykla iväg till jobbet. Riktigt jobbigt var det att cykla faktiskt!!

Eftermiddagen och kvällen har gått bara bra. Då J. och Z. var sugna på Pizza idag frågade dem mig om jag också ville ha. Jag valde en Vesuvio då jag inte visste om jag kunde äta detn, men det var inga problem. Jättegott var det, och väldigt uppskattat från alla! Lite måndags-lyx är inte helt fel det heller. Första gången jag åt Pizza på jobbet faktiskt, och det kommer man nog göra om. Nu fick jag en matlåda sparad till onsdag, men det är ju inte dumt det heller!

Nä, ska snart försöka sova. Blev ingen kväll imorgon då jag har gjort ett byte, men det är skönt att få ha en ledig kväll hemma istället. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Dagens middag på jobbet - Pizza

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards