Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Linda - 2 februari 2013 23:34

Inatt var en sån där natt då jag inte fick en blund!! Låg och försökte somna i flera timmar, men det gick inte och klockan den bara gick och gick. När jag gick upp imorse var jag inte trött heller utan jag var väldigt pigg. För en gångs skull var jag först i personalrummet, haha! Det händer ju inte särskilt ofta kan jag ju säga.

Det som är bra när man gör delad tur det är att jag fick cykla hem tolv idag, och då la jag mig kvart över tolv för att sova. Vaknade upp vid kvart i två då jag var tvungen att gå på toa, men det sköt jag upp till halv tre, la mig igen och då somna jag om till kvart i fyra då jag vaknade av en lite äcklig dröm. Det var ju en jävla tur att jag vakna då jag skulle iväg en halvtimme senare. Hur som helst, det var jätteskönt att komma hem till sängen och att få sova en stund efter den kassa natten. Kokade Spaghetti innan jag drog iväg till jobbet med. Hade ju en matlåda med Kyckling i sås med Champinjoner över sen i torsdags, så det blev Spaghetti till vilket var väldigt gott! Solen sken och det var blå himmel när jag cyklade hem tolv med så jag passade på att njuta lite medans jag cyklade. Lite tråkigt att man inte kunde njuta av dagen ute bara, hade verkligen behövt det..

Dagen och kvällen har gått bara bra fast mitt tålamod är på noll när jag sovit dåligt samt att jag har lite PMS. Men annars i övrigt har det inte vart nåt direkt. Dock har det känts konstigt att vara där när Z. inte är där... Det känns verkligen i hjärtat att jag saknar henne. Blev tårögd när vi pratade om det. Det är så när man träffar starka människor som man verkligen fäster sig vid. Jag vet bara vart jag har min moral samt vart jag står sen får vi se vad som händer och fötter.

Nä, det var skönt att komma hem nu ikväll i alla fall. Första kvällen av sex i rad avklarad - bara fem kvar!! Imorgon slutar jag tidigare vilket ska bli sååå skönt! Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards