Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Linda - 19 januari 2013 22:30

Hoppsan, det blev väldigt sent inatt som jag somnade! Först ringde jag C. sent igår kväll och vi pratade i nästan två timmar om allt möjligt. Sen ville jag kolla klart det jag skulle på Fejsbook innan jag la mig. Fick då ett meddelande på chatten som jag svarade på, och sen var jag på väg att somna efter det. Då ringer K. på fyllan, haha! Klockan var innan tre när han ringde, och det blev ett jävligt långt samtal på en och en halv timma.. Herregud, vad klockan gick när vi tjötade. Det blev en del snack om allvar samt roliga saker också, allt mellan himmel och jord ungefär. Det var bra längesen jag fick fyllesamtal nu, och detta var bara av den glada sorten =) Han får mig alltid att skratta och på bra humör så jag är väldigt glad över att ha lärt känna honom samt hans kompis A. Dem är just kompisar.


Efter samtalet kunde jag inte riktigt somna ordentligt utan jag har nog halvsovit rätt så mycket faktiskt. När jag väl hade vaknat gick jag på toa och drog upp persiennerna innan jag gick tillbaka till sängen där jag fippla med telefonen och Instagram i en timme innan jag somnade om i två timmar. Det har vart riktigt fint väder idag fast det kom massa moln som gjorde att allt det fina vädret försvann. Sjuktkallt har det vart också förstås!

Igår pratade jag med N. om att kanske ses i helgen så hon skrev till mig på eftermiddagen om att vi kunde ses idag hemma hos mig. Då fick jag ändra om lite i mina planer. Cyklade först iväg till jobbet för att lämna pengar till en present till Z. som hon ska få på fredag, sen till Willys där jag handla Ajax, Gurkor (2 för 1o spänn), Mjölk och Sandwich. När jag kom hem var det bara att sätta igång med dammsugningen samtidigt som jag lyssnade på Swedish House Mafia! Städade även toaletten och dammade av överallt! Jävlar där fick jag verkligen eld i röven.

Sen runt sju hörde hon av sig igen då det hade dykt upp nån på besök hos henne så hon skulle höra av sig igen, och det gjorde hon lite senare. Det blev inte av att hon kom ikväll ändå.. När hon skrev första gången skulle jag börja fixa i ordning Tacos. Då slapp jag i alla fall stressa i mig maten!

Ska lägga mig efter Dirty Dancing tänkte jag som jag kollar på nu. Finns ju inget annat bra som man kan se på. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På Willys handla jag Ajax, Mjölk, Gurkor och Sandwich.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards