Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Linda - 16 januari 2013 22:30

Min telefon dog under natten så ifall nån ringde mig på morgonen vaknade jag inte av det, skönt för en gångs skull! Tror dock inte att det ringde heller för den delen ändå. Då kunde jag få sova ut i lugn och ro tills jag vaknade. Blev att jag slappade i soffan samtidigt som jag väntade på Posten. Skulle iväg till ÖoB och PA:s sen efteråt. På ÖoB köpte jag bara Tvål sen efteråt cykla jag till PA:s där jag handla Magnum Glass, Skinka, Smör och Tv-tidningen innan jag cyklade hemåt. Det märks mer och mer nu att dem håller på att göra om till en Maxi-butik nu! Kommer nog bli jättebra sen när allting är klart tror jag samt att det blir ju desto större även om det är väldigt stort redan nu, men Maxi är bra!

Fick ett samtal från N. som frågade om jag kunde jobba då hon inte kände sig bra, varm och febrig. Så jag hoppade in några timmar ikväll. Dem där timmarna gick bara bra, men nu är jag för jävla trött och sliten i kroppen. När jag väl hade kommit hem var det underbart att hoppa in i duschen kände jag. Snöar gör det ute nu också - stora flingor. En riktigt kall dag har vi haft, hua!! Den där kylan verkar dock hålla i sig hela nästa vecka..

Nä, nu ska jag sova känner jag. Känner mig sliten och trött i hela kroppen. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På PA:s handla jag Magnum Glass, Skinka och Smör. Tvålarna handla jag på ÖoB.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards