Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Linda - 15 januari 2013 22:15

Innan jag skulle sova igår kollade jag på den sista Johan Falk-filmen nämligen "Kodnamn Lisa". JÄVLIGT spännande film! Vill bara se mer och mer av dessa Grymma, underbara skådespelare och BÄSTA filmerna!!

Min chef ringde strax innan halv tio imorse då det var M. som hade gått hem då hon var sjuk. Han fråga om jag kunde jobba till fyra, men det kan jag inte sa jag då jag hade en tid att passa idag så det blev till tre. Var på jobbet till tio i alla fall så det blev några timmar samt sovmorgon på tre timmar! Det var skönt för omväxlings skull att börja lite senare =) Det var inga problem dem där timmarna som jag jobba. Blev lite väl mycket tjat på en gång bara det tycker jag blir för mycket ibland! Jobbigast var dock att cykla till och från jobbat då det snöa rätt i facet.. Såg både A., N., och K. på jobbet idag, blev att jag snacka lite med K. och N. innan jag väl cykla hem!


Skulle till Vårdcentralen idag halv fyra för att ta ett sånt där Cellprov. Nu var det nästan sex år sen sist jag tog ett sånt prov så det var på tiden att göra det igen! Det är ingen höjdare att lägga sig på den bär britsen alltså med benen upp i vädret... Som tur var tog det inte lång tid innan man blev färdig! Gick sen tillbaka till jobbet för att hämta min cykel och gå på toa. Det är tur att Vårdcentralen ligger så nära så slapp min cykel stå ute i snöyran.

Var hemma kvart över fyra typ så jag la mig halv fem och jag gick upp sju igen. Var inte så värst trött egentligen.. Har äntligen fixat en tvättid idag också på måndag. Har ju väntat på den där mensen som aldrig kommer då jag ska byta sängkläder, och dem får inte plats i tvättkorgen så jag har fått skjuta på det hela tiden vilket är lite värdelöst. Resten av denna kvällen har jag bara slappat i soffan. Skönt med sånna kvällar när man inte jobbar! Dem kvällarna man väl är ledig är jävligt värdefulla om man säger så!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Förresten, vad hemskt med den där krocken nere på E4:an i Skåne. Hua, så jävla många bilar och lastbilar - 1oo (!) stycken!! Min chef kom då jag kollade på text-tv så han såg det med. Sånt där är verkligen obehagligt. Stackars dem som var med i krocken samt deras anhöriga förstås som måste uppleva nåt fruktansvärt just nu.

Dagens skratt fick man ju när man läst om städerskan som hade snott ett tåg, hahaha, där fick vi oss ett garv när vi skämta med chefen om vad Vi ska göra när vi blir missnöjda! Hahaha, det är en jävla tur att man kan skämta så med honom. Måste dock vart obehagligt för dem som bor i huset där tåget kraschade. Att man ens kan komma på idén att sno ett jävla tåg, och åka såpass långt som hon gjorde samt att hur faaaaaan klarade hon av att köra tåget?? Det är ju lite komiskt alltihopa på ett sätt, tycker jag.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards